پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- بجنورد- نادیا یزدانی: رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: کلید تحول اجتماعی و اصلاح سبک زندگی و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی، در گرو توجه به سیره شهدا است.

کلیداصلاح سبک زندگی درگرو توجه به سیره شهدا

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار محمدرضا نقدی در آیین افتتاح شانزدهمین کنگره ملی و نخستین کنگره سرداران و سه هزار شهید خراسان شمالی که با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی و خانواده شهدا در محل دهکده مقاومت بسیج استان برگزار شد، اظهار داشت: تعالی و پیشرفت های انقلاب اسلامی و جامعه در تمامی زمینه ها، مرهون خون پاک و مطهر شهدا است.

وی گفت: تمامی مشکلات جامعه با مراجعه به مکتب شهدا و حرکت در مسیر سعادت و راه و روش آنان قابل رفع شود.

وی افزود: سیره شهدا به نحوی است که بسیاری از افرادی که تحت تاثیر برنامه های مخرب دشمنان قرار گرفته اند با یک بار رفتن به راهیان نور و حضور در سرزمین ها و مناطق جنگی، زندگی شان متحول شده است.

سردار نقدی گفت: اگر سیره و فرهنگ شهدا در جامعه و مدارس تبیین شود دیگر جایی برای فساد اداری، حقوق های نجومی، بد حجابی و بی حجابی نمی ماند.

وی اضافه کرد: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمام مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه قابل حل است و این به معنای این است که راه شهدا راهی الهی بوده و کسانی که در این راه قرار بگیرند، ارزش های اسلامی را حفظ می کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز دشمنان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مخالفت می کنند و تمام توان خود را برای از میان بردن یاد شهدا از جامعه بکار گرفته اند.

وی گفت: علاوه بر رفع مشکلات اجتماعی، امروز امنیت و اقتدار ما نیز مدیون مکتب و فرهنگ شهدا است و با ترویج فرهنگ شهدا می توان از شرافت و استقلال خود دفاع کنیم.

سردار نقدی اظهار داشت: اگر ملتی عزم راسخ شهادت نداشته باشد دشمنان اراده خود را بر آن جامعه تحمیل می کنند.

وی گفت: جامعه ای که فرهنگ شهادت ندارد دشمن بر آن طمع دارد اما مردم ایران اسلامی با زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج و تبیین فرهنگ شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، در برابر نقشه ها و برنامه های شهدا مقاومت می کنند.

سردار نقدی افزود: امروز زنان پیشتاز فرهنگ شهادت هستند و الگوی پیشتازی زنان نیز حضرت زینب کبری(س)است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اگر کسی می خواهد پیوند ناگسستنی با خدا داشته باشد باید کفر به طاغوت داشته باشد.

وی ضمن خرسندی از برگزاری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی افزود: به گفته مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست

گفتنی است: کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی امروز آغاز شده است که نخستین روز اجلاسیه آن ویژه بانوان ایثار گر، روز دوم ویژه طلاب، اساتید و دانشجویان شهید و روز سوم ویژه دانش آموزان و روز آخر هم به برنامه های پایانی اختصاص دارد.
استان خراسان شمالی سه هزار و500 شهید، 371 آزاده، شش هزار و 262 جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.