خبر فوری

قدس آنلاین- بیرجند: نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۷۰۰ روستای خراسان جنوبی خالی از سکنه شده است گفت: انتقال آب به خراسان جنوبی تاکنون جدی گرفته نشده است.

۱۷۰۰ روستای خراسان جنوبی خالی از سکنه شده است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، سید محمدباقر عبادی در جریان دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: وجود حجت الاسلام و المسلمین علوی در هیئت دولت مغتنم است.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی از جهت اقتصادی دارای مشکلاتی است گفت: آمار بالای بیکاری، آبرسانی به بیش از 470 روستا و خالی شدن 1700 روستا که اخیراً در رسانه‌ها مورد اشاره قرار گرفته است از جمله مشکلات استان است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به تماس اخیر مدیر دفتر یکی از مسئولان کشوری پیرامون بررسی درخواستهای بنده اشاره کرد و اظهار داشت: به این مدیر گفتم که کار از زیربنا گذشته است و مردم برخی روستاها فقط درخواست یک لیوان آب دارند.

عبادی با بیان اینکه بحث انتقال آب به خراسان جنوبی تاکنون جدی گرفته نشده است بیان کرد: در این استان باید آبخوان‌داری و پروژه‌های مربوط به آبخیزداری به سرعت حمایت و اجرایی شود تا قطره‌ای آب به هدر نرود.

وی با تأکید بر اینکه اگر به مشکلات استان توجه ویژه‌ای نشود در آینده دچار مشکل امنیتی خواهیم شد گفت: وزیر اطلاعات را به عنوان وزیر مدافع استان خراسان جنوبی می‌شناسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.