دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دستگاه دیپلماسی برخوردی در قبال بدعهدی‌های آمریکا در برجام انجام نداده است.

برخی همچنان به دنبال مذاکره هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل صبح امروز(دوشنبه،10 آبان) در نشستی که در محل لانه جاسوسی با حضور دبیران تشکل‌های دانشجویی برگزار شد، درباره استکبارستیزی، گفت: یکی از اسنادی که در لانه جاسوسی به ایران مربوط می‌شود و به تازگی نیز از اطلاعلات طبقه‌بندی آمریکاییها خارج شده است،‌ نقش سیاسی استکبار جهانی در کودتای 28 مرداد است. 

وی افزود: متأسفانه عده‌ای با چنین حوادثی که در تاریخ ایران توسط آمریکاییها اتفاق افتاده است، عبرت نگرفته‌اند و هنوز هم به دنبال مذاکره با آمریکاییها و استکبار جهانی و حضور خود در مذاکره هستند.

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل درباره مسائل پسابرجام نیز، تصریح کرد: مذاکرات برجام پس از گذشت نزدیک به 2 سال هیچ فایده‌ای برای ملت و کشور نداشته است.

مظاهری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیتهای درونی کشور، گفت: بهترین راه‌کار برای مبارزه با استکبار، تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه عده‌ای به بیت‌المال دست‌درازی و از آن دزدی می‌کنند، قوه‌قضائیه در برخورد با آنها قاطعانه عمل نکرده و دولت هم فقط اظهار می‌کند که قصد دارد افراد حقوق‌بگیر نجومی را معرفی کند، اما هنوز در این رابطه اقدامی صورت نگرفته است.

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل درباره اعتماد کردن به آمریکا در مذاکرات برجام، تأکید کرد: در حال حاضر موضوع بدعهدیهای آمریکا، کاملا برای مردم آشکار شده است؛ آمریکا هیچ وقت به فکر ملت ایران و عاقبت‌بخیری ملت ایران نبوده و نیست.

مظاهری افزود: اتفاقی که در موضوع بدعهدهای آمریکا درباره برجام افتاد، باعث شد که مردم به بدعهدی‌های دولت این کشور در قبال تعهداتش پی ببرند، مردم پس از مذاکرات برجام متوجه شدند که آمریکای 37 سال پیش هنوز همان آمریکاست و هیچ تغییری نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی به جای لبخند زدن و هدیه دادن به طرف آمریکایی باید برخورد قاطعانه‌ای در قبال بدعهدیهای دولت این کشور داشته باشد، اظهار کرد: ما امروز شاهد این هستیم که هیچ برخوردی از سوی دستگاه دیپلماسی در قبال بدعهدی‌های آمریکا صورت نگرفته است.

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با طرح این سؤال که 9 ماه انتظار زمان کمی نیست که با توجه به اینکه ایران به همه تعهداتش در مورد برجام عمل کرده است؟، خاطرنشان کرد: طرف مقابل تاکنون هیچ اقدامی مبنی بر اجرای تعهداتش در برجام انجام نداده از خود نشان نمی‌دهد، پاسخی که جمهوری اسلامی از آمریکا می‌شنود، خوش‌خیالی دستگاه دیپلماسی کشور را از بین می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دبیر ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    خوب می فرمائید جنگ کنند ؟ که چی بشه