قدس آنلاین:بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی:مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: بیش از ۹۹ هزارمشترک در مانه و سملقان در حوزه های مختلف تلفن ثابت ، همراه و دیتا از خدمات مخابرات بهره مند هستند.

برخورداری ۹۹ هزار مشترک از سرویس های مخابرات در مانه و سملقان

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهندس هاشمی، در نشستی با فرماندار شهرستان مانه و سملقان همچنین با اشاره به ماهیت شرکت مخابرات به عنوان یک شرکت خصوصی اظهار داشت : این شرکت به رغم عدم برخورداری ازاعتبارات دولتی و عدم مجوز فعالیت در مناطق روستایی همواره تلاش دارد تا همگام با مسئولیت و رسالت اولیه خود در بحث ارائه امکانات و خدمات ارتباطی، از مسئولیت اجتماعی خود هم دورنماند .

وی با اشاره به وجود بالاترین درصد لاوصولی مخابرات در شهرستان مانه و سملقان ، خواستار همکاری هر چه بیشتر مدیران ارشد این شهرستان در راستای پرداخت بدهی معوقه خود شد.

فرماندار مانه و سملقان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیتهای مخابرات در این شهرستان، مخابرات را از جمله دستگاههای پیشرو و موفق دانست و توجه مدیران این شرکت به ارائه خدمات درمناطق مختلف را قابل توجه برشمرد و اظهار داشت : مانه و سملقان دارای بیشترین جمعیت روستایی است و بالغ بر ۸۰ درصد جمعیت این شهرستان را جمعیت روستایی تشکیل می دهد و اگر تمامی دستگاهها عملکردی همچون مخابرات داشته باشند دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

عوض زاده در ادامه با اشاره به پیشروی اجرای برنامه های مختلف به صورت الکترونیک و اینترنتی از جمله برنامه سرشماری نفوس و مسکن و همچنین پیش رو داشتن مسئله برگزاری انتخابات گفت: امیدواریم با مشارکت هر چه بیشتر تمامی دستگاههای مرتبط زمینه برقراری کامل شبکه دولت الکترونیک و برگزاری انتخابات الکترونیک را داشته باشیم

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.