پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-شهرکرد، لیلا احمدی: نمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و قدرت بازدارندگی را از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش به شمار می رود.

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس۵ در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس۵: مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس ۵ تحت عنوان عاشقان حسینی صبح امروز با اعلام رمز مقدس "لبیک یا محمدرسول الله" از قرارگاه مرکزی امام هادی علیه السلام سازمان بسیج مستضعفین کشور، در استان چهارمحال و بختیاری نیز همزمان با ۱۳ استان دیگر کشور آغاز شد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی وردنجانی خاطر نشان ساخت: این رزمایش از روز گذشته با حضور بسیجیان در راهپیمایی استکبار ستیزی به مناسبت ۱۳ آبان شروع شده و برای اولین بار در برنامه های بسیج، سه ناحیه مقاومت استان چهارمحال و بختیاری رزم شبانه با تیراندازی اجرا کردند.

سرهنگ مولوی وردنجان یافزود،بر اساس گزارش های رسیده، ۲۷گردان بیت المقدس و ۸ گردان کوثر با استعداد نیروی بیش از ۶هزار نفر، برنامه های پیش بینی شده برای رزمایش عاشقان حسینی را با موفقیت جرا کرده اند و شور حسینی در مناطق ده گانه رزمایش حاکم است.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس در صبحگاه نیروهای بسیجی شهرستان شهرکرد در منطقه عمومی رحمتیه، که حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این رزمایش، از آمادگی بالای رزمی گردانهای بیت المقدس، امام حسین علیه السلام، عاشورا، و کوثر برای مقابله با هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی خبر داد.

گفتنی است: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در مراسم صبحگاه بسیجیان این شهرستان در روز دوم رزمایش عاشقان حسینی به تشریح دغدغه های اهل تقوا، مؤمنین و بسیجیان پرداخت و جهاد را از الزامات ایمان برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، رمز رستگاری مؤمنین را در جهاد دانست و گفت: دشمنان تلاش می کنند جهاد را از ما بگیرند و ما را به سوی یک سری مسایل دنیایی بکشند و بعد بگویند دنیای تان دچار مشکل شده، پس باید به سوی دشمن برویم.

وی، تأکید کرد: جهاد یک وظیفه مستمر ایمانی است و مختص یک روز، یک مقطع، دوران خاص و چند سال مشخص نیست. ایمان برای مؤمن جهاد را تکلیف کرده است.

شایان ذکر است: در ادامه این روز، راهپیمایی تاکتیکی و اجرای مراحل پایانی رزمایش الی بیت المقدس ۵(عاشقان حسینی) از جمله؛ بازپس گیری،‌ مقابله با نارآرامی ها، ضد استقرار و پاکسازی منطقه رزمایش با دستور فرماندهان نظامی اجرا شد.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس۵ نیز در این رزمایش با اعلام موفقیت آمیز بودن رزمایش الی بیت المقدس در استان اظهار کرد: بر اساس گزارش های رسیده از مناطق رزمایش، گردان های بسیجی در همه مراحل این رزمایش موفق عمل کردند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی: در این رزمایش برای نخستین بار در سه منطقه از استان رزم شبانه اجرا شد.

وی، نمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و قدرت بازدارندگی را از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.


شایان ذکر است در صبحگاه مشترک این رزمایش که استاندار و جمعی از مسوولان چهارمحال و بختیاری و خانواده شهدا حضور داشتند،بسیجیان پس از قرائت قران و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران، توان رزمی رزهی خود را به نمایش گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.