قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمنان انقلاب و ایران از روحیه شهادت‌طلبی هراس دارند، گفت: دشمن با سناریوهای جدید در هر لحظه درصدد رخنه به کشور هستند.

دشمن با سناریوهای جدید هر لحظه درصدد رخنه به کشور هستند/ دشمنان ار روریه شهادت‌طلبی هراس دارند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان امروز در یادواره شهدای رزمی شمال‌غرب کشور در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: برگزاری این مراسم آغازی برای شناساندن شهدا در کسوت مبارک بهداری رزمی است که زحمات و جانفشانی‌های فراوانی کرده‌اند و به همت عاشورایی‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: تراز جمهوری اسلامی ایران به برکت همین شهدا بوده و به جایگاهی رسیده که یک طرف باطل ایستاده و در مقابل آن ایران اسلامی ایستاده است.

فرمانده سپاه عاشورا با استناد به فرموده امام خمینی (ره) در زمینه اینکه رزمنده‌های ما با غیرت‌مندی در مقابل کشورهای ظالم ایستاده‌اند و با توکل بر خدا و اهل بیت (ع) آنها را به عقب‌کشی وادار می‌کنند و هر چند دشمن با سناریوهای جدید در هر لحظه درصدد رخنه به کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با حفظ روحیه بسیجی و الگو قرار دادن مربیان خود که همان شهدا هستند و ارزش به آنها حافظ روحیه شهادت‌طلبی هستند.

کریمیان با تاکید بر اینکه این روحیه با توکل و اطاعت از خداوند، تأسی از فرهنگ عاشورایی، تهذیب نفس، توحید علم و نهضت نرم‌افزاری و حضور در صحنه انقلاب هستند ممکن می‌شود، گفت: عقل سلیم می‌گوید اگر می‌خواهیم همان حس و حال و اقتدار در کشور پا بر جا شود باید راه شهدا را بهتر بشناسیم و از آنها تبعیت کنیم و این در شعار و لغلغله زبان نباشد.

وی یادآور شد: دل نگرانی مقام معظم رهبری هم فراموشی یاد شهدا، امام شهدا و آرمان آنان است و این یادواره به عنوان تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا باشد.

فرمانده سپاه عاشورا متذکر شد: باید تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا ادامه داشته باشد، زنده نگه داشتن خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا نباید یاد امام و شهدا از بین برو؛ شهدا کار حسینی کردند و ما بازماندگان باید کار زینبی بکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.