نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات آمریکا محقق شد و رأی مردم آمریکا به ترامپ نشان‌دهنده اختلاف بین مردم و هیأت حاکمه این کشور بود.

پیش‌بینی رهبری درست از آب در آمد !

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌ پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات آمریکا محقق شد و رأی مردم آمریکا به ترامپ در واقع بیانگر وجود اختلاف بین مردم و هیأت حاکمه این کشور به شمار می‌رود. 

وی افزود:‌ انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا برای بسیاری از کشورها غیرمنتظره بود، اما برای ایران غیرمنتظره نبود و همانطور که رهبری چند روز قبل از انتخابات آمریکا گفتند این انتخاب نشان داد که فاصله معناداری بین مردم و هیأت حاکمه آمریکا وجود دارد. 

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: سیاست‌های آمریکا سیاست‌های مشخصی است و تغییر رئیس‌جمهور در واقع به معنای تغییر در این سیاست‌ها نیست و سیاست‌های استکباری آنها همچنان پابرجاست و تغییر، تنها در تاکتیک و شیوه اجرای این سیاست‌هاست. 

سبحانی‌فرد خاطرنشان کرد: آنچه که می‌تواند در رویه آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران تغییری ایجاد کند، تغییر رئیس‌جمهور در این کشور نیست، بلکه حفظ وحدت و انسجام ملی در داخل ایران است که آمریکا را وامی‌دارد تا در رفتارش با ایران تجدیدنظر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م-ا-ی ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
    0 0
    به نظر بعضها اصلاح طلبان اصلا حق در ک این مطالب را ندارند چون گروه خونشان به این مسائل نمی اید حتی درک و تکرار سخنان رهبر معظم انقلاب زیرا در نظر هم حزبیهایشان این گناه بزرگیست و بخشش ندارد ایشان چرا این را فهمیده باید جواب انها را بدهد