کرمان - فرماندار کرمان درکارگروه مبارزه با مواد مخدر که امروز یک آبان برگزار گردید، گفت: در کنار مقابله خوب با مواد مخدر ، متاسفانه توفیق در حد انتظارحاصل نشده است.

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر رضایت بخش نیست

به گزارش قدس آنلاین ، فرماندارکرمان در این نشست گفت: در برخورد با افراد ، کاروان ها و قاچاقچیانِ بزرگ توفیقات خوبی داشتیم ولی در برخورد با خرده فروشان یا از ابزار قانونی  استفاده نکردیم و یا برخورد جدی صورت نگرفته که مانع اموال نامشروعی که خرده فروشان کسب می کنند، بشویم.

وی خواستار برخورد جدی و اصولی با خرده فروشان مواد مخدر شد و افزود :اگر محلات برای اینگونه افراد ناامن شود نمی توانند درآمد هایی که از این طریق کسب می کنند ، استفاده کنند

توحیدی گفت : افراد خرده فروش در محلات کاملاً شناخته شده اند ولی به راحتی به کار خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد : ما مسئولیم، این توجیهات که نرسیدیم ، جنگ داشتیم ، دشمن با تمام توان وارد شده و مانند اینها، مشکلی را حل نمی کند.

وی اضافه کرد : نمادربرابر خون شهدا مسئولیم.  چقدر مهلت ؟ چقدر مماشات؟

توحیدی با بیان آثار جانبی مواد مخدر اذعان داشت : ریشه بسیاری از بدبختی ها و آسیب ها اعتیاد است. معضلات دیگر مثل  بیکاری ، بسیاری از ناهنجاری های اخلاقی ، سرقت ، طلاق و از این دست منشاء آنها اعتیاد است.

فرماندار کرمان خاطرنشان کرد : شهرکرمان پیشانی استان است حضور گردشگران ، شخصیت ها در مرکز استان بیشتر است از این جهت کاردرآن اهمیت بیشتردارد.

فرماندار کرمان خواستار استفاده از ظرفیتهای استان مانند رسانه ها ، صداو سیما وآموزش و پرورش جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.