بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید ستاره پیشین بارسلونا کارهایی انجام می دهد که انسان باورش نمی شود.

رابطه بازیکن تیم ملی ایران با اسطوره بارسلونا چگونه است؟/ انجام کارهایی که باور نمی کنید

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در تیم السد قطر با ژاوی ستاره پیشین و یکی از اسطوره های باشگاه بارسلونا هم بازی است. او به دو سوال در مورد این بازیکن پاسخ داد:

* از رابطه‌ات با ژاوی بگو. به نظر خیلی صمیمی‌تر از گذشته شده‌اید و حتی خودت گفتی که بعد از بازی با کره جنوبی ژاوی به تو گفته است بارک‌الله. حضور ژاوی در السد به نظر یکی از شانس‌های بزرگ فوتبالی‌ات بوده. آیا ژاوی روی فوتبال تو تأثیرگذار بوده است؟

شما با هر فردی بیشتر باشید مطمئناً بیشتر هم رابطه برقرار می‌کنید ولی ژاوی به قدری انسان بزرگی است که شما حتی نمی‌توانید در چشمانش نگاه کنید و با او حتی صحبت کنید. ما فقط هم‌تیمی هستیم و جدا از فوتبال اگر هر کمکی از دستش برآید و بتواند به من کمک کند، حتماً‌ این کار را انجام خواهد داد. من هم اگر بتوانم از او کمکی بگیرم حتماً آن را اگر خجالت نکشم مطرح کرده و او نیز تا جایی که بتواند و برای هر فردی تلاشش را می‌کند تا هر کاری می‌تواند انجام دهد. به نظر من ژاوی یکی از شانس‌های بزرگ فوتبال من بوده که با او آشنا شدم. او خیلی در فوتبال من تأثیر گذاشته و حتی از لحاظ اخلاقی و فنی نیز تأثیرگذار بوده است. امیدوارم بتوانم در آینده فوتبالی‌ام با امثال بازیکنانی مثل ژاوی بیشتر ارتباط داشته باشم و با آنها بازی و کار کنم. در نهایت امیدوارم خداوند آدم‌های خوب و بزرگ را بر سر راه زندگی و فوتبالم قرار دهد.

* خاطره خاصی از دوران همکاری با ژاوی داری برایمان تعریف کنی؟

خاطره خاصی خیر، اما در کل برخی حرکات ژاوی در بازی از دست هر بازیکنی برنمی‌آید. او واقعاً در زمین بازی کارهایی می‌کند که انسان باور نمی‌کند و هرطور که حساب می‌کنید نمی‌شود آن کارها را کرد، ولی ژاوی آن کار را انجام می‌دهد! ژاوی بسیار دوست‌داشتنی است و کار با او برای من تجربه ارزشمند و گرانبهایی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.