نیشابور- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشته و زخمی شدن ۳ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در بخش زبرخان این شهرستان خبر داد.

واژگونی خودرو در نیشابور یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، اکبر آقابیگی اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سمند در مقابل روستای علی‌آباد بخش زبرخان بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی قدمگاه به همراه کارشناس پلیس‌راه و عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سمند با سه سرنشین مرد از جاده منحرف و واژگون شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تأکید کرد: در این حادثه رانندگی متأسفانه یکی از سرنشینان به نام محمد ۵۰ ساله فوت و راننده و دیگر سرنشین خودرو نیز مجروح و با کمک عوامل امدادی به بیمارستان شهر نیشابور منتقل شدند.

آقابیگی تصریح کرد: کارشناس پلیس‌راه علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرده است.

وی گفت: متأسفانه ظرف ۱۰ روز گذشته چهار فقره تصادف فوتی برون‌شهری به علت واژگونی خودرو در نیشابور اتفاق افتاد که خستگی و خواب‌آلودگی راننده و نبستن کمربند ایمنی از سوی سرنشینان علت اصلی این حوادث تلخ بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: به رانندگان یادآور می‌شود که بستن کمربند ایمنی مؤثرترین روشی است که می‌توان با انجام آن میزان مرگ‌ومیر و صدمات را در تصادفات وسایل نقلیه کاهش داد و از تحمیل هزینه‌های اقتصادی و صدمات جسمی و روحی به خانواده و جامعه جلوگیری کرد.

وی تأکید کرد: رانندگان در ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت را در برنامه سفر خود لحاظ کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم چراکه کاهش هوشیاری از آثار خستگی و باعث خواب‌آلودگی راننده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.