پیشنهاد سردبیر

رشت- مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی استان گیلان گفت: لاشه بالگرد سقوط کرده شرکت نفت به همراه پیکر دو نفر از سرنشینان آن با همکاری کارشناسان متخصص ژئوفیزیک دریایی گیلان در دریای خزر پیدا شد.

لاشه بالگرد و پیکر دو تن از سرنشینان آن در دریای خزر پیدا شد

به گزارش قدس آنلاین، پانته‌آ گیاهچی با اشاره به حادثه سقوط بالگرد شرکت نفت در دریای خزر افزود: در پی حادثه دلخراش سقوط بالگرد شرکت نفت این شرکت از کارشناسان حرفه‌ای اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان برای یافتن لاشه بالگرد در دریای خزر درخواست کمک کرد.

وی با بیان اینکه دو کارشناس گیلانی متخصص ژئوفیزیک دریایی به همراه دستگاه‌های مرتبط با پدیده‌های ژئوفیزیک دریایی به منطقه مورد نظر اعزام شدند خاطرنشان کرد: کارشناسان با جستجوی مداوم ۵ روزه موفق به یافتن لاشه بالگرد و پیکر دو تن از سرنشینان بالگرد در دریای خزر شدند.

گیاهچی با ابراز تاسف از حادثه مذکور و با تاکید بر اینکه تلاش‌های گسترده‌ای از سوی کارشناسان ژئوفیزیک دریایی اعزام شده جهت یافتن لاشه بالگرد مذکور در دریای خزر انجام شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه حادثه مذکور بسیار دلخراش بود اتمام این پروژه و یافتن پیکر عزیزان کشته شده با همکاری کارشناسان گیلانی یک افتخار برای استان محسوب می‌شود.

مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان ظرفیت‌ها و تخصص کارشناسان زمین شناسی گیلانی را بسیار گسترده عنوان کرد و افزود: امید است از ظرفیت‌ها و استعدادهای کارشناسان و متخصصان گیلانی در راستای اتفاقات خوشایند و مبارک استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.