شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنبش دانشجویی از آرمان عدالت جدا نبوده است و برای او اردوی جهادی و خدمت به محرومان که ولی نعمتان انقلابند، خط مبارزه با اشرافیت‌های نجومی است.

خدمت به محرومان برای جنبش دانشجویی خط مبارزه با اشرافیت‌های نجومی است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران به مناسبت روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است: روزهای آخر پاییز، ۶۳ سالی می شود دانشگاه، وارث استکبار ستیزی نسل‌های گذشته خویش است. از شریعت رضوی و قندچی و بزرگ‌نیا که پیشگامان خط ضد استکباری مقابل آینهاور بودند تا وزوایی و علم الهدی که مقابل ریگان و دست نشانده‌ها و نوکران بعثی و صدامی اش قامت علم کردند تا همین مصطفی احمدی روشن که در عرصه علم و محمد حسین دهقان که این بار منافع اوباما را در دفاع از حریم اسلام به چالش کشیده‌اند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در این بیانیه آورده است: آن طرف هم البته هیچگاه استکبار دستش خالی از وطن فروشان و خائنان و جاهلان نبوده است، کسانی که خواسته‌اند همین فضای آرمان خواهی را در حد خواسته‌های جناحی این دسته و آن دسته تقلیل دهند اما جوانه‌های حقیقی آرمان گرایی هیچ گاه در گذر پاییز و زمستان‌های حزب‌ها دچار برگ‌ریزان نشده است، دانشجو همان طور که استکبار ستیز بوده است خط سازش را از دیروز در محمدرضا پهلوی و بنی صدر و امروز در کدخدا پرستان شناخته است.
در ادامه این بیانیه عنوان شده است: جنبش دانشجویی البته هیچگاه از آرمان عدالت هم جدا نبوده است. برای او اردوی جهادی و خدمت به محرومان که ولی نعمتان انقلابند، خط مبارزه با اشرافیت‌های نجومی است. در این بیانیه آمده است: دانشجو می‌فهمد مبارزه با اختلافات طبقاتی جایی برای آن مدیر ویژه خوار ندارد هر چند ذخیره نظام بخوانندش.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران  در این بیانیه اعلام کرد: دانشجوی آرمان خواه را اگر هم بخواهند با علوم انسانی غربی فریبش دهند، او می‌داند چطور پای درس امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای بنشیند تا تمام زحمات درس خوانده‌های غرب را به هدر دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.