پیشنهاد سردبیر

یزد- مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در هشت ماهه ابتدای سال جاری نیکوکاران اردکانی بیش از سه میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

نیکوکاران اردکانی سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند

به گزارش  قدس آنلاین، یدالله مروتی با بیان اینکه مردم خداجوی شهرستان اردکان در بیش از ۴۵ طرح مشارکتی این نهاد همکاری دارند اظهار داشت: طرح های اکرام ایتام، محسنین(حمایت از خانواده های نیازمند غیر یتیم)،صدقات، زکات، اطعام، کوثر(تامین جهیزیه)، شفاء(کمک به درمان مددجویان)، مفتاح الجنه(بازدید مسئولان از منازل مددجویان)، جشن نیکوکاری و عاطفه ها، شوق زیارت( مشارکت در اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی)، رضوان( کمک به احداث منزل مددجویان)، فطریه و کفاره، نذر قربانی، عقیقه از جمله این طرح های مشارکتی است.

وی با بیان اینکه نیکوکاران اردکانی در هشت ماهه ابتدای سال جاری بیش از سه میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند، افزود: تعداد ۳۰ هزار و ۲۹۵ صندوق صدقه در این شهرستان نصب و توزیع شده است و اهتمام و همکاری نیکوکاران و خیران اردکانی با این نهاد در جهت کمک و مساعدت به نیازمندان وصف ناشدنی و ستودنی است.

مدیرکمیته امداد شهرستان اردکان با بیان اینکه تعداد ۳۸۴ خیر اردکانی در طرح محسنین( حمایت از خانواده های نیازمند غیر یتیم) با این نهاد همکاری می کنند، افزود: تعداد ۹۲۶ خانواده تحت حمایت این نهاد در شهرستان اردکان هستند و از این تعداد ۸۲ خانوار از حمایت مادی و معنوی حامیان نیکوکار در طرح محسنین استفاده می کنند و در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۶۵ میلیون ریال توسط خیران اردکانی به این خانوادهها مساعدت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۶۰ درصدی داشته است.

مروتی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۸۹ یتیم از حمایت ۸۱۵ حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام استفاده می کنند و در هشت ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال توسط حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به فریضه الهی زکات، بر ضرورت ترویج واحیای فریضه پرداخت زکات تاکید کرد و گفت: بیش از یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال زکات توسط کشاورزان شهرستان اردکان در هشت ماهه امسال پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.