کرج-فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از پلمپ۷۰ واحد عرضه قلیان در این شهرستان خبر داد و گفت: به‌منظور کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات نظارت بر واحدهای صنفی در ساوجبلاغ به‌صورت مستمر ادامه دارد

مراکز عرضه قلیان ساوجبلاغ پلمپ شدند

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم پالیزگیر در نشست برسی آسیب‌های اجتماعی این شهرستان بابیان اینکه ارائه آموزش‌ها به نسل نوجوان و جوان و بیان برخی از مشکلات موجود در جامعه و آگاه کردن آن‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی است که مسؤولان در بخش‌های مختلف باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات موجود در جامعه بیش از همه نوجوانان و جوانان را تهدید می‌کند افزود: در این راستا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سمن‌ها ازجمله نهادهایی هستند که می‌توانند نقش مؤثری را در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این تشکل‌ها از میان مردم تشکیل‌شده می‌تواند ارتباط بیشتری را با جامعه داشته و مسیر رفع آسیب‌های اجتماعی را نیز به‌درستی طی کند.
پالیزگیر وجود مشکلاتی چون مواد مخدر را از مهم‌ترین معضلاتی دانست که در جامعه وجود دارد و بیان داشت: در این راستا باید با آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به افراد مختلف جامعه و به‌ویژه نوجوانان و جوانان این معضل را در جامعه کاهش دهیم.

وی در ادامه سخنان خود بابیان اینکه ۵۸ درصد از معتادان زیر ۳۴ سال سن دارند، گفت: یکی از اهداف شوم دشمن نشانه رفتن نوجوانان و جوانان این کشور است تا با درگیر کردن آنان با مواد مخدر بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

پالیزگیر همچنین از استمرار نظارت و کنترل بر واحدهای مختلف صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار واحد صنفی در ساوجبلاغ فعال است که با توجه به اهمیت سلامت فعالیت این واحدها نظارت و کنترل بر این واحدها به‌صورت مستمر ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.