یزد - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: یزد یک از قطب های درمان کشور می باشود واین قطب نیازمند توجه بیشتر دولت می باشد.

قطب  درمان کشور نیازمند توجه ویژه دولت می باشد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، سید ابوالفضل موسوی بیوکی صبح پنج شنبه درمراسم افتتاح بیمارستان شهید رهنمون یزد اظهار داشت: آمار حوادث جاده ای در استان و جاده‌های آن زیاد است وبیماران غیربومی از دیگر نقاط کشور به ویژه منطقه جنوب و جنوب‌شرق برای درمان به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند  و نیاز است دولت  توجه بیشتری به مراکز درمانی استان داشته باشد.

وی افزود: مسائلی در حوزه بهداشت و درمان به دغدغه مردم و مسئولان استان یزد  تبدیل شده ، بیش از ۵۰ درصد مراجعان به مراکز درمانی ساکن یزد نیستند و ما با افتخار به همه مردم خدمت می کنیم اما لازم است توجه دولت و وزارت بهداشت به یزد ویژه باشد.

این نماینده مجلس گفت: حضور اتباع خارجی دارای تبعاتی برای جامعه می باشد و امیدواریم عنایت ویژه ای به یزد شود زیرا بسیاری از مردم یزد امکان دریافت نوبت از پزشکان به دلیل ازدهام را ندارند.

موسوی بیوکی تصریح کرد: خیران یزدی آماده همکاری برای توسعه فضاهای درمانی و پزشکی هستند، ظاهرا محدودیت‌هایی در قوانین وزارت بهداشت برای توسعه این فضاها وجود دارد که اگر این محدودیت حل شود، توسعه پزشکی را در همه شاخه‌ها با کمک خیران شاهد خواهیم بود.

این نماینده مجلس خاطرنشان ساخت: یزد در زمینه گردشگری یک شهر بین‌المللی است، باید قابلیت‌های پزشکی یزد را نیز در سطح بین‌المللی بالا ببریم تا بتوانیم توریسم درمانی را فعال‌تر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.