بجنورد- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: محور بجنورد- میامی جایگزین مسیر فعلی اتوبوس های ویژه می شود.

محور بجنورد- میامی جایگزین مسیر فعلی اتوبوس های ویژه می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر بدیعی مقدم پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری از اقدام به جهت مناسب سازی مسیر بجنورد میامی به عنوان مسیر کوتاه کننده سفر به تهران نام برد و گفت: از ۳۵ کیلومتر مسیر لازم به جهت بهسازی در خراسان شمالی، تاکنون ۱۹ کیلومتر انجام شده است و ۱۶ کیلومتر دیگر این مسیر نیز در صورت تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از مناسب سازی قیمت سوخت و تسریع و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

بدیعی مقدم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در گرو تغییرات قیمت سوخت عنوان کرد و افزود: درصورت مناسب سازی قیمت سوخت، استفاده از ناوگان فرسوده به صرفه نخواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی همچنین با اعلام برنامه های هفته دولت در خراسان شمالی گفت: ۷ برنامه از جمله بهسازی ۳.۵ کیلومتر مسیر بجنورد به اسفراین،  روکش اسفالت ۲۵ کیلومتر از راه های روستایی استان،  بهسازی دوربرگردان مسیر بش قارداش، و احداث و اسفالت شهرک حمل و نقل کنار گذر شمالی، احداث زیر گذر برزل اباد و رمپ ورود و خروج روستای کلاغ اشیان از جمله برنامه های ویش بینی شده است.

علی اصغر بدیعی مقدم در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه راهداری در دولت یازدهم گفت: خط کشی ۷ هزار کیلومتر جاده، ۱۶۲۰ مترمربع نصب تابلو اطلاع رسانی، نصب و اجرای ۶۶ کیلومتر گاردیل،اجرای ۵۲۵ کیلومتر شیار طولی و عرضی، و اجرای ۱۸ کیلومتر روشنایی مسیر باباامان از اقدامت انجام شده در این حوزه است.

وی همچنین درباره وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان اظهار کرد: ۱۶۷ اتوبوس با عمر میانگین ۱۰ ونیم سال، ۲۷۵ مینی بوس با عمر ۱۸ سال، ۳۰۵ سواری کرایه با عمر ۷.۵ سال، ۳۷۴۹ دستگاه ناوگان باری با عمر ۱۲.۶ سال در راه های استان در حال تردد هستند که عمر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان وضعیت بهتری نسبت به میانگین مشوری دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نصب تردد شمار، دوربین نظارت تصویری و دوربین کنترل سرعت را از اقدامات انجام شده در دولت یازدهم در استان عنوان کرد.

وی با بیان اقدامات خدماتی در حوزه راهداری اظهار کرد: هم اکنون ۹  مجتمع رفاهی جاده ای در حال استفاده و بهرداری است و ۶ مجتمع دیگر نیز در حال احداث است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.