به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،پیمان بضاعتی پور با با بیان اینکه ۵۰۰ پایه تبلیغاتی در کرج وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد ۳۰۰ پایه در اختیار سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و ما بقی در اختیار سایر دستگاه ها و نهادها قرار دارد.
وی اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری را کسب رضایت شهروندان دانست و یادآور شد: به منظور بهبود فضای شهری و ساماندهی تابلوهای تبایغاتی، بیش از ۲۰۰ پایه بزرگ تابلوهای تبلیغاتی از سطح شهر جمع آوری می شود.
به گفته بضاعتی پور؛ طرح جمع آوری پایه تابلوهای تبلیغاتی از شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به این که برای برقراری آرامش بصری شهروندان قید درآمدِ میلیونی از این تابلوهای تبلیغاتی را زده ایم، گفت: تابلوهای تبلیغاتی با توجه به فضا و جایی که در شهر اشغال میکنند ماهیانه از دو میلیون تومان تا بیست میلیون تومان اجاره داده می شوند!
/انتهای پیام
بضاعتی پور در بخش دیگر صحبت های خود به اجرای طرح هایی نظیر رنگ آمیزی، باتیس کاری و نقاشی دیوارهای کوتاه و بلند برای امحای نازیبایی های شهر اشاره کرد و افزود: از این پس شاهد تغییرات محسوسی در مبلمان شهری و نمای بصری شهر خواهیم بود.
این مسئول، کرج را به لحاظ مبلمان شهری بسیار ضعیف دانست و گفت: هر چیزی که در ارتباطِ مستقیم با مردم باشد مبلمان شهری است و سازمان سیما منظر تلاش می کند با ساماندهی و اقدامات زیباسازی، مبلمان شهری را بیش از گذشته تقویت کند.
نظر شما