بیش از ۲۵۰ نفر از اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام، طی بیانیه ای هتاکی ها، تخریب ها و آشوب های ایام اخیر را محکوم نموده و با اعلام بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اقدام آگاهانه و حماسی امت مومن و انقلابی به ویژه دانشگاهیان گرانقدر در خنثی نمودن توطئه دشمنان را ارج نهادند.

 دانشگاه امام رضا(ع) اغتشاشات اخیر را محکوم کرد

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَ فَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» (ابراهیم /۲۴)

«این حوادث طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنهاست. مشکل آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر جا لازم باشد شجاعانه وارد خواهد شد». (امام خامنه ای حفظه الله)

اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عنایات پروردگار متعال به درختی تناور و ریشه دار تبدیل شده و در عرصه های گوناگون علمی، سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی و فرهنگی به اقتداری قابل توجه دست یافته و می رود تا آرمان های همه انبیاء و اولیای الهی را در آفاق گیتی بگستراند، دشمنان دیرینه و سوگند خورده انقلاب اسلامی، علیرغم اذعان و اعتراف به این پیشرفت ها و دستاوردها، در جبهه ای مشترک علیه اقتدار و عظمت نظام اسلامی موضع گرفته و با بهانه های مختلف، تمام غیظ و خشم درونیشان را ظاهر نموده اند. در همین راستا، اهانت به قرآن کریم، مساجد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نمادهای عزای حسینی را به نهایت رسانده تا جایی که حافظان نظم و امنیت و افراد بی گناه را نیز به شهادت رساندند.

اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام ضمن محکوم نمودن این هتاکی ها، تخریب ها و آشوب ها، و نیز تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با جریان های معاند، آحاد مردم به ویژه نسل جوان دانشگاهی را به هوشیاری، حفظ آرامش، امنیت و وحدت و التزام به قانون و نیز گفتگو و تعامل و همدلی بیش از پیش دعوت می نماید.

اکنون که ملت با بصیرت و فهیم ایران با وجود برخی کاستی ها و چالش ها، مجاهدانه و عالمانه در مسیر تسخیر قله های پیشرفت و تعالی گام های بزرگی برداشته است و با دارا بودن پیشینه و پشتوانه غنی فرهنگ اسلامی و ایرانی در مسیر نیل به «تمدن نوین اسلامی» قرار دارد، دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست نظام لیبرال-دموکراسی غربی و شعارهای دروغین حقوق بشر آمریکایی و رسوایی های متعدد بین‌المللی، با استفاده از امپراطوری رسانه ای و جنگ ترکیبی درصدد تقابل با بنیان‌های نظام اسلامی به ویژه سبک زندگی اسلامی و ایرانی برآمده و دنبال اغفال و فریب جوانان و نوجوانان عزیز می ‌باشند، جامعه علمی و دانشگاهی این توطئه را نیز به لطف الهی و با بهره گیری عمیق از راهبردهای «جهاد تبیین» و حضور بیش از بیش در صحنه های دفاع از بنیادهای اسلام و انقلاب، خنثی خواهد نمود.

در پایان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نیز رهبری حکیم انقلاب اسلامی، آمادگی کامل خود در دفاع و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی را اعلام می‌داریم.

والله ولی التوفیق

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.