رئیس جمهور گفت: ۶۰ درصد دانشجویان در کشور مان را دختران و بانوان تشکیل داده و معتقدیم که زنان می توانند نقش ویژه ای در کشور داشته باشند.

حجت‌الاسلام رئیسی: معتقدیم که زنان می‌توانند نقش ویژه‌ای در کشور داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در نشست مقامات عالی‌رتبه شرکت کننده در کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار طی سخنانی اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای برای بانوان قائل است و از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش شد تا از جایگاه بانوان در سطح جهان دفاع شود.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد دانشجویان در کشور مان را دختران و بانوان تشکیل داده و معتقدیم که زنان می توانند نقش ویژه ای در کشور داشته باشند.

رئیس جمهور با اشاره به نقض حقوق بشر در آمریکا، تصریح کرد: زنان در جامعه غرب بر خلاف ادعایی که دارند مورد تکریم و احترام نیستند، اما جمهوری اسلامی الگوی نوینی از برخورد با زن ارائه کرده و جایگاه والایی برای بانوان قائل است.

رئیسی گفت: جمهوری اسلامی در حوزه احترام به بانوان و جایگاه آنها در جامعه حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: نباید به بهانه آزادی ملت ها و با شعار های زیبایی مانند آزادی، دفاع از حقوق بشر و دفاع از حقوق زن ملت ها را غارت و مورد ظلم قرار داد. جمهوری اسلامی همواره از حقوق زنان و مردان و انسانیت دفاع کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.