۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: 849843

کارشناس داوری به صحنه بحث برانگیز گل هوادار در دیدار با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: گل هوادار در موقعیت خطا بر روی بازیکن پرسپولیس به ثمر رسید.

سلیمانی: گل هوادار در موقعیت خطا به ثمر رسید

به گزارش قدس آنلاین حیدر سلیمانی شامگاه دوشنبه پس از شکست پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قضاوت حسن اکرمی در این بازی بسیار خونسردانه انجام شد چرا که داور این دیدار می‌توانست در زمان تلف شده در ۲ نیمه به نسبت صحنه‌های مختلف بازی(مصدومیت و تعویض‌ها) زمان بیشتری را محاسبه می‌کرد.

این کارشناس داوری به صحنه بحث برانگیز بازی در دقیقه۸۷ نیز اشاره کرد و گفت: بازیکن هوادار در زمین خود منجر به خطا به روی بازیکن پرسپولیس شد و برگشت این توپ باعث شد تا تنها گل بازی برای هوادار به ثمر برسد. باید اکرمی قبل از به ثمر رسیدن این گل خطا باید می‌گرفت. داور بازی در این دیدار می‌بایست در جریان بازی با توجه به برخوردهای بازیکنان چند خطا در میانه میدان می‌گرفت که از این صحنه‌ها به راحتی عبور کرد.

وی ادامه داد: در دقیقه ۷۸ در محوطه جریمه هوادار که بر روی عمری خطایی صورت گرفت که به درستی داور تصمیم به ادامه بازی داد چرا که این صحنه خطا نبود. اکرمی در این دیدار قضاوت بحث برانگیز نداشت ولی توقع ما این بود تا خونسردانه قضاوت نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.