رئیس جمهور در مراسم افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی با ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته توسط متخصصین داخلی گفت: امروز روز بسیار خوشحال کننده ای است که جلوه‌های یک اراده قوی و یک کار و تلاش را در این منطقه می‌بینیم.

رئیس جمهور: فاز ۱۴ پارس جنوبی جلوه‌ای از اراده قوی ایرانی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز در آیین افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی اظهار داشت: امروز روز بسیار خوشحال کننده ای است که جلوه‌های یک اراده قوی و یک کار و تلاش را در این منطقه می بینیم.

وی افزود: این حرکت و تلاش جلوه یک عزم و اراده ای است که ما می توانیم را اجرا کرده و اثر ارزشمند به دست نیروی ایرانی با کالا و طراحی و اجرایی ایرانی و مشورت ایرانی انجام شده است.

رئیس جمهور ضمن تشکر از تلاش تمامی طراحان، مجریان،کارگران و مشاوران، افزود: امروز منافع این پالایشگاه کاملا ایرانی بخش‌های مختلفی از صنعت نفت کشور را فعال خواهد کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه امیدواریم ۱۱ پارس جنوبی به زودی توسط وزارت نفت فعال شود، گفت: همان طور که فرزندان ما اثبات کردند کارها بر روی زمین نخواهد ماند، به زودی فاز ۱۱ نیز به سرانجام برسد.

رئیس جمهور افزود: در هیچ شرایطی نباید حق کارگر ضایع شود و اگر کاستی از جهت اعتبارات وجود دارد نباید در دستمزد این مشکل نمایان شود

رئیسی با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگر گفت: حقوق کارگران در کشور نباید یک ماه عقب بیافتد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.