تحولات لبنان و فلسطین

دروازه بان استقلال می گوید«امیدوارم با تمام قوا راهی بازی با صنعت نفت شویم. نباید شانس خود را برای قهرمانی در لیگ برتر از دست بدهیم.»

سید حسین حسینی : نباید اتحادمان را ازدست بدهیم

استقلال بازی سختی را در جم برد و موفق شد با کمترین اختلاف ممکن از سد تیم سخت کوش پارس عبور کند. پیروزی استقلال مقابل پارس جم در شرایطی به دست آمد که سید حسین حسینی دو بار به شدت مقابل مهاجمان با انگیزه پارس آزمایش شد که هر دو بار توانست با موفقیت چشمگیری موقعیت‌ها را از حریف بگیرد وبه نوعی تیمش را نجات دهد.

حسینی درباره شرایط بازی در جام گفت:« کیفیت زمین مناسب نبود وحریف هم با انگیزه بسیار بالایی راهی این میدان شد. پارس جم تیمی است که همین حالا هم می‌تواند در لیگ برتر بازی کند. آن‌ها بازیکنان بسیار با انگیزه‌ای بودند و ما را اذیت کردند.»

از حسینی درباره محبی که منتقد پنالتی زدن حسینی در بازی با هوادار بود و نتوانست پنالتی خود را مقابل پارس جم تبدیل به گل کند پرسیدیم:« اتفاقات بازی‌های قبل را به دست فراموشی سپردم و نگاهم به آینده است. باید الان همه ما دست به دست هم بدهیم تا تیم را قهرمان کنیم. ما در جام حذفی و لیگ برتر همچنان مدعی قهرمانی هستیم و باید با اتحاد بالا به سمت موفقیت در این دو جام حرکت کنیم. درباره پنالی که درجریان بازی با پارس از دست رفت هم باید بگویم که این از جمله اتفاقات طبیعی در فوتبال است. مهم این بود که درنهایت پیروز شدیم. این خیلی مهم است وباید از حالا به بعد به فکر موفقیت در بازی‌های آتی باشیم.»

دروازه‌بان استقلال حرف‌هایش را این طور پایان داد:« بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم. برخی بازیکنان ما مصدوم شدند. محروم هم داریم. امیدوارم با تمام قوا راهی بازی با صنعت نفت شویم. نباید شانس خود را برای قهرمانی در لیگ برتر از دست بدهیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.