به گزارش قدس آنلاین خیرالله خادمی با اعلام اینکه تکمیل کریدورهای شمال- جنوب مهمترین اولویت توسعه شبکه حملونقل است، اظهار کرد: تکمیل کریدور شمال- جنوب علاوه بر توسعه ترانزیت ملی و بینالمللی در کشور و استفاده از ظرفیتهای سرزمینی، یک منبع درآمد پایدار و مطمئن برای ایران در دنیای امروز به حساب میآید.
وی ادامه داد:با توجه به اهمیت بهرهمندی از مزایای کریدور شمال- جنوب کشور و استفاده حداکثری از ظرفیتهای سرزمینی، اولویت بندی و پیگیری پروژهها، تعامل با مسئولان استانی و مدیریت چالشها از سوی مدیران در حوزههای شرکت ساخت وتوسعه توصیه میشود.
وی افزود: با در نظر گرفتن هزینههای بالای ساخت پروژههای راهسازی توصیه میشود برای افزایش عمر متوسط جادهها آزمایشگاههای توانمند، ناظران پروژه با تجربه و متخصص و روسای کارگاههای کارآمد برای پروژهها انتخاب شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه همچنین با یادآوری اینکه در زمان حاضر ۱۵۲ پروژه بزرگراهی، ۳۶ پروژه ریلی و ۲۳ پروژه آزادراهی در حال احداث است.
خادمی با اشاره به وجود ۱۳۷۰ قرارداد اجرایی در شرکت ساخت و توسعه اضافه کرد: ارزش این قراردادها ۶۶ هزار میلیارد تومان است که ارزش روز آن ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد میشود و تحقق اهداف کمی مستلزم اولویت بندی و برنامهریزی اصولی پروژهها و تلاش برای تامین اعتبار لازم از منابع مختلف است.
نظر شما