رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: حدود ۱۲۰۰ داوطلب امتحان نهایی نقص در ثبت‌نام داشتند به همین دلیل کارت ورود به جلسه این افراد صادر نشده است.

صادر نشدن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۲۰۰ داوطلب به دلیل نقص در ثبت نام

محسن زارعی اظهارکرد: شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس my.medu.ir ‏دریافت کنند.

وی افزود: اگر امکان دریافت یا چاپ کارت برای داوطلب فراهم نیست، دانش‌آموزان پایه دوازدهم به مدرسه محل تحصیل و داوطلبان آزاد می‌توانند به مدرسه محل ثبت نام مراجعه کنند و مدیر مدرسه نسبت به دریافت کارت آنها اقدام کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ۱۲۰۰ نفر به دلیل نقص ثبت‌نام کارت ورود به جلسه را ندارند که این افراد مشخص شده اند و پیامکی را برای آنها می فرستیم که به محل ثبت نام برای دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه کنند.

زارعی یادآورشد: در صورتی که کارت ورود به جلسه این افراد آماده نشده بود، مدیر مدرسه معرفی نامه صادر می کند و با معرفی نامه عکس دار به محل حوزه می‌روند بنابراین فردی را نداریم که بدون کارت یا معرفی‌نامه برای امتحان نهایی مراجعه کند.

وی خاطرنشان کرد: برای دریافت کارت ورود به جلسه، نیاز به حضور شرکت کننده نیست، اولیا هم می توانند با کارت شناسایی این کارت یا معرفی نامه را از مدارس دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.