مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور گفت: در مجموع تعداد ۵۸ پروژه زیست محیطی با اعتبار مورد نیاز ۹۹ میلیارد تومانی در خراسان رضوی تقاضای دریافت تسهیلات از صندوق محیط زیست کشور دارند.

۵۸ پروژه زیست محیطی در خراسان رضوی تقاضای دریافت تسهیلات از صندوق محیط زیست را دارند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سجاد انجم‌شعاع روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با شهردار مشهد با بیان اینکه اعطای تسهیلات جهت اجرای پروژه تصفیه خانه سپتاژ تا پایان خرداد ماه قطعی شد، اظهار کرد: جهت اجرای این پروژه ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات از سوی شهرداری مشهد درخواست شده بود که با حضور مدیرعامل بانک عامل و بررسی‌های لازم، با پرداخت این تسهیلات موافقت و قرار شد با پرداخت تسهیلات تا پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور با اشاره به تعیین نماینده این صندوق از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی با هدف شناسایی فرصتها و حمایت از فرصت‌های این استان، تصریح کرد: صندوق ملی محیط زیست رویکرد همکاری با ادارات کل در استان‌ها را دارد .

وی بیان کرد: خراسان رضوی یکی از استان‌های با اهمیت از نظر صنعتی و معدنی است و با توجه به اینکه بیشتر تجهیز و تخصیص منابع ما در صندوق از طریق صنایع و معادن انجام می‌شود، ضرورت داشتن یک نماینده ثابت در این استان مهم احراز شد.

انجم‌شعاع عنوان کرد: بنابراین یک نماینده ثابت در خراسان رضوی برای ایجاد ارتباط مستقیم با صنایع و معادن استان، شناسایی اولویت ها وکمک به پرداخت موثر تسهیلات و جذب کمک‌های ناشی از مسوولیت‌های اجتماعی، همکاری با خیرین و سازمانهای مردم نهاد ضروری است.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور با اشاره به بازدید از بوستان طبیعت پردیس طرقبه شاندیز بیان کرد: این بوستان در سطح کشور منحصربفرد است که اقتصاد محیط زیست و گردشگری محیط زیست را به زودی در این مکان انجام می دهیم.

وی افزود: ۳۰ درصد مطالعات مبحث آبرسانی از شهرک صنعتی مجاور این بوستان انجام شده و اکنون در حال برآورد هزینه اجرای این پروژه جهت تامین از صندوق هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.