آخرین تحولات لبنان

رفتار عضو تازه وارده هیئت مدیره در بیست و چهار ساعت گذشته به شدت آنها را عصبانی کرده است!

رکودشکنی عضو تازه وارد هیئت مدیره استقلال؛ آقای عشق مصاحبه!

به گزارش قدس آنلاین، با برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال همانطور که انتظار می‌رفت ترکیب مدیریتی استقلال دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گرفت تا شاید اوضاع و احوال مدیریتی این باشگاه بهبود یابد اما به نظر می‌رسد همچنان حواشی مدیریتی در این مجموعه پا برجاست!

در شرایطی که هواداران باشگاه استقلال هنوز نمی‌دانند چه کسی هدایت تیم مورد علاقه آنها را در دست خواهد گرفت و جانشین ریکاردو ساپینتو  چه کسی خواهد بود؟ رفتار عضو تازه وارده هیئت مدیره در بیست و چهار ساعت گذشته به شدت آنها را عصبانی کرده است!

علیرضا خانی که عمر مدیریتی‌اش در باشگاه استقلال به عدد دو نرسیده است در بیست و چهار ساعت گذشته سه بار با خبرگزاری‌های مختلف مصاحبه کرده تا به این ترتیب علاقه خود را به حضور پر رنگ در رسانه نشان دهد، نکته جالب توجه اینجاست که وی در هر سه گفت و گوی خود جملاتی تکراری را عنوان کرده و از علاقه‌اش به رنگ آبی سخن گفته و ادعا می‌کند او هم مثل هواداران نگران سرنوشت است!

رفتار غیر حرفه‌ای عضو هیئت مدیره استقلال و علاقمندی او به حضور پر رنگ در رسانه نشان می‌دهد، برخلاف ادعای قربان زاده اعضای جدید هیچ شناختی نسبت به فضای حاکم بر فوتبال ایران ندارند، چون اگر این درک و موقعیت شناسی نزد عضو جدید هیئت مدیره آبی پوشان وجود داشت او ترجیح می‌داد به جای ماجراجویی در رسانه‌ها به فکر تاثیرگذاری در حوزه تصمیم گیری و مدیریت کلان باشگاه استقلال باشد اما او نیز مثل تمام مدیران غیر فوتبالی که یک شبه راهی هیئت مدیره استقلال شدند علاقمندی فراوانی به تریبون و میکروفن دارد تا یک شبه به شهرت برسد و همه او را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال بشناسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.