به گزارش قدس آنلاین، مجوز پرواز ۱۰ شرکت هواپیمایی معراج، ساها، وارش، تابان، زاگرس، کیش، سپهران، کارون، آتا و فلای پرشیا به دلیل عرضه بلیت بالاتر از نرخ مصوب در برخی مسیرهای پروازی از جمله مشهد، شیراز، اهواز، کیش و عسلویه از تاریخ ۲۱ خرداد باطل شد که منجر به لغو بسیاری از پروازها و بلاتکلیفی مسافران در فرودگاه های کشور شده است.
در همین راستا «محمد محمدی بخش» رییس سازمان هواپیمایی کشور درباره اینکه هزینه بلیتهای مرجوعشده چه زمانی برگردانده میشود، بیانکرد: مسافران اگر بلیت خود را از ایرلاینها خریده باشد بر اساس قانون حقوق مسافر، باید هزینه بلیت بلافاصله برگردانده شود اما اگر از سایتها و مراجع غیرمعتبر باشد، باید از مراجع ذیربط موضوع را پیگیری کنند.
وی توضیح میدهد: طبیعتاً هر شرکتی که بعد از اعلام سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ممنوعیت فروش چارتری به بلیت فروشی ادامه داده باید به مراجع قضایی پاسخگو باشد و مردم هم حتماً باید این موضوع را پیگیری کنند.
رییس سازمان هواپیمایی کشور بابیان اینکه پیش تر هم اعلام کردم نحوه فروش بلیت رصد میشود گفت: سازمان هواپیمایی هم این مسئله را رصد کرده و با متخلفان برخورد خواهد کرد. اینکه چرا با وجود تاکید سازمان هواپیمایی کشوری، بلیت فروخته شده، باید بررسی و پیگیری شود.
نظر شما