مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: بلندگوهای دشمن از هم اکنون برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات فعال شده است.

بلندگوهای دشمن از هم اکنون کاهش مشارکت مردم در انتخابات را هدف گرفته اند

به گزارش قدس آنلاین سعید حیدری دوشنبه ۵ تیر در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار کرد: در شرایطی که رژیم صهیونیست هفته‌های زیادی از تجمعات خیابانی خود را می‌گذارند و منافقین مورد حمله پلیس آلبانی قرار می‌گیرند و افول آمریکا به چشم جهانیان آمده، جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام عظمای ولایت مشغول تولید قدرت و ارتقای جایگاه خود در جهان است.

وی افزود: حضور عزتمندانه در حیات خلوت آمریکا یکی از دستاوردهای مهم نظام و دولت است که به برکت خون شهدا شاهد هستیم.

حیدری ادامه داد: این روزها که شاهد موفقیت‌های زیاد دولت در عرصه‌های مختلف هستیم برخی افراد در داخل و خارج از کشور تلاش دارند خدمات نظام و دولت را سانسور کنند.

وی بیان کرد: دولت در ابتدای کار با مشکلات انبوهی در حوزه تولید، معیشت، اقتصاد و کرونا مواجه بود و در عرصه روابط با همسایگان با مشکلات زیادی روبرو و اعتماد مردم از بین رفته بود.

حیدری تصریح کرد: در شرایطی حجت الاسلام رئیسی دولت را تحویل گرفت که ۳۶۰ شهر قرمز، ۶۰ شهر نارنجی و هیچ شهری در وضعیت آبی کرونا قرار نداشته و تنها ۱۴ درصد مردم نسبت به کرونا واکسینه شده بودند.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام رئیسی آرامش سیاسی را به کشور برگرداند و از دو قطبی سازی و تنش جریانات سیاسی با هم خودداری کرد و سیاست خارجی و بهبود روابط با کشورهای منطقه و همسایگان دنبال کرد.

حیدری بیان کرد: تصمیمات مدیران به جذب سرمایه اجتماعی کمک می‌کند و نقش شما در ارتقاء سطح رضایت مندی بی بدیل است و انتظار داریم با جدیت مشکلات مردم را دنبال کنید.

وی خاطرنشان کرد: عمده سفرهای حجت الاسلام رئیسی به مناطق محروم است و به دنبال توسعه متوازن است.

حیدری با اشاره به برگزاری انتخابات در پایان سال جاری ادامه داد: بلندگوهای دشمن از هم اکنون برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات فعال شده است.

وی گفت: همه راهبردهای ما برای تقویت چهار مؤلفه رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت است و باید در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

حیدری بیان کرد: هر چه قدر به فضای انتخابات نزدیک می‌شویم شاهد تحرکات دشمن در زمین‌های مختلف از جمله شایعه پراکنی و دروغ پردازی‌ها هستیم و تلاش دارند مشارکت مردم در انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند.

وی بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و یادآور شد: گفتمان انقلاب اسلامی در تمامی محافل تبیین شود و مدیران در حوزه مسئولیتی اسناد آمایشی خود را با مردم در میان بزارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.