فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مذاکرات خود با جمعی از مقام‌های نیروی دریایی کشورهای جهان در سن‌پترزبورگ روسیه گفت: این سفر، پیام‌ مهمی در صحنه بین‌المللی داشت که یکی از آنها پایان دوران تحمیل برتری و هژمونی در منطقه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: دوران تحمیل هژمونی و برتری بر منطقه، گذشته است

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از ایرنا، امیردریادار شهرام ایرانی در گفت و گویی در پایان سفر به روسیه، نخستین پیام این سفر را نشان دادن اقتدار ایران و همراهی بسیاری از کشورها عنوان کرد و افزود: این سفر باری دیگر نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه‌ها حضور موثر دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: دشمنان ایران قطعا این پیام را دریافت کردند که دوران تحمیل هژمونی و برتری بر منطقه به پایان رسیده و نکته مهم دیگر آن است که عرصه دریا، برای همه کشورهایی که به دریا ارتباط دارند، از جمله ایران، عرصه‌ای راهبردی است.

امیر دریادار ایرانی که روز شنبه هفتم مردادماه ۱۴۰۲ بنا بر دعوت رسمی فرمانده نیروی دریایی روسیه و با هدف شرکت در آیین رژه سالانه این نیرو به سن پترزبورگ سفر کرده بود، در این سفر با فرمانده نیروی دریایی روسیه و همچنین فرماندهان و مقام‌های ارشد نیروی دریایی برخی کشورها در راستای دیپلماسی دریایی گفت‌وگو کرد.

درباره جزئیات این سفر بیشتر بخوانید:
فرمانده نیروی دریایی روسیه: مأموریت دور دنیای ناوگروه ایرانی تنها از عهده ابرقدرت‌ها برمی‌آید

تأکید فرماندهان نیروی دریایی آفریقای جنوبی و ونزوئلا بر تقویت مناسبات با ایران

برگزاری رژه سالانه نیروی دریایی روسیه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

نیروی دریایی ارتش به دنبال حضور موثر در عرصه بین‌المللی است + فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.