او را باید یکی از بازیکنان مورد علاقه امیرقلعه‌نویی نامید. مهاجمی که از زمان حضور قلعه‌نویی در تیم ملی تبدیل به یکی از عناصر کلیدی و مهم در خط آتش شده است.

محمد محبی: امیدوارم لیاقت پوشیدن شماره ۱۰ را داشته باشم /  باید با آمادگی کامل راهی جام ملت‌ها شویم

محبی که فصل پیش یکی از مهاجمان گلزن استقلال محسوب می‌شد، حالا در تیم ملی نیز همان راه را می‌رود. او که شماره افسانه‌ای ۱۰ تیم ملی را به تن کرده در توصیف پوشیدن این پیراهن حرف‌های جالبی به زبان آورده است:« قطعاً این شماره پیراهن تن بزرگان فوتبال ایران بوده و من به همه آن عزیزانی که در سال‌های دور و نزدیک با این پیراهن برای تیم ملی بازی کرده‌‎اند خسته نباشد می‌گویم و امیدوارم لیاقت پوشیدن چنین شماره‌ای را داشته باشم، اما حقیقتاً دنبال این مسائل نبوده و نیستم و تمام هدفم کمک به تیم ملی است و اهمیتی ندارد با چه شماره‌ای برای تیم ملی بازی می‌کنم».

 محبی در وصف بازی با بلغارستان نیز حرف‌های جالبی دارد:« بلغارستان تیمی تاکتیکی و فیزیکی بود. کشورهای بلوک شرق اصولاً این طوری هستند. تیم خوبی بودند که سفت و محکم بازی می‌کردند، اما احساس می‌کنم تجربه ما را نداشتند و ایران توانست با استفاده از تجربیات بیشتر خودش بلغارستان را درخاکش شکست دهد. این برد ارزشمندی برای فوتبال ایران بود و سبب می‌شود ما در رنکینگ جهانی تیم‌های ملی فوتبال رشد کنیم و تیممان جایگاه بهتری داشته باشد. پیروزی در بازی‌های فیفا خیلی مهم است و در رده بندی کلی تیم‌ها نقش بسیاری دارد».

محبی درباره روند آماده سازی تیم ملی تا رسیدن به جام ملت‌های آسیا نیز می‌گوید:« باید با آمادگی کامل راهی جام ملت‌ها شویم. بازی‌های سختی پیش روی ماست و باید به هماهنگی مطلوبی برسیم تا بتوانیم به اهداف بزرگی که در ذهنمان است، دست یابیم.» محبی فضایی که در تیم ملی شکل گرفته را نیز این طور تعریف می‌کند:« همه با هم برادریم چون برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنیم. باید پشت هم باشیم. از بازیکنان گرفته تا همه ارکان کادر فنی باید پشت هم باشیم تا تیم ملی درجام ملت‌ها به نتایجی که مردم انتظار دارند، دست یابند. احساس خوبی میان بازیکنان تیم ملی حاکم است و امیدوارم با همین روحیه به قطر برویم و با دست پر به ایران بازگردیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.