انتخابات

محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب گفت که حملات رژیم صهیونیستی به غزه جنگ رژیم اسرائیل نیست بلکه نبرد غرب به رهبری جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است.

جهاد اسلامی: حملات اسرائیل به غزه نبرد غرب به رهبری بایدن است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، محمد الهندی افزود: بیشتر اسرا سرباز هستند و این موضوع دارای پیچیدگی‌های زیادی است و تا قبل از پایان تجاوز، جزئیاتی در این باره گفته نخواهد شد.

وی گفت: (رژیم) اسرائیل مکان‌هایی را بمباران می‌کند که اسرا در آنجا هستند و اساساً نمی‌خواهند به سمت معامله تبادل اسرا بروند.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه نیز افزود: بایدن از همان لحظه اول روایت (رژیم) اسرائیل را گرفت و شروع به انتشار آن کرد.

وی با تاکید براینکه این جنگ اسرائیل نیست بلکه نبرد غرب به رهبری بایدن است، گفت: وقتی اسرائیل متزلزل شد، غرب آمد تا به رژیمی که شروع به فروپاشی کرده بود، جان تازه ای بدهد. غزه پیش درآمد است اما هدف تغییر چهره خاورمیانه است و جنگ، جنگ غرب است.

الهندی اضافه کرد: آنها عراق را با دروغ ویران کردند و تاریخ غرب مبتنی بر خشونت و نابودی مردم برای رسیدن به منافعش است.

این مقام ارشد جهاد اسلامی همچنین گفت: خطر بزرگتر آواره کردن مردم کرانه باختری است زیرا این موضوع در قلب پروژه صهیونیستی قرار دارد.

وی افزود: غزه حائل و حافظ امنیت ملی مصر است و اظهارات عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر نشان دهنده درک آنچه منطقه و امنیت مصر را تهدید می‌کند، است.

الهندی در پایان گفت: آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند که جبهه شمالی دشمن در این جنگ فعال شود. آنها می‌دانند که حزب‌الله با توانایی‌های خود می‌تواند آسیب‌های بزرگی به (رژیم) اسرائیل وارد کند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.