مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره برد خیره‌کننده این تیم مقابل تیم آلیماق ازبکستان گفت:« فکر نمی‌کردیم چنین برد بزرگی بدست آید. یعنی هیچ کس چنین فکری نمی‌کرد اما دیدید که یک نتیجه تاریخی رقم خورد.

غرور جایی در تفکرات ما ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد دانشگر درباره برد خیره‌کننده سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه ما از این برد خوشحالیم و امیدواریم هم به بازی‌های لیگ برتر برگردیم و هم به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا. الان با بردی که بدست آوردیم، شانسمان برای صعود زیاد شد. در لیگ هم می‌توانیم از این پیروزی نهایت استفاده را ببریم چون بچه‌ها فهمیدند چه عیاری دارند. یأس و ناامیدی بی فایده است. باید بجنگیم و حقمان را بگیریم».

*گلم آفساید بود

دانشگر درباره گلی که زد اما از سوی داور مردود اعلام شد، گفت:« کاملاً در شرایط آفساید قرارداشتم و تصمیم داور در اعلام مردود شدن گل من درست بود. تیم داوری نمایش خوبی داشت و با توجه به اینکه سیستم کمک داور ویدئویی در ورزشگاه وجود داشت، با خیال راحتی سوت زدند. مشکلی از این بابت وجود نداشت».

*دنبال امتیاز در عربستان

دانشگر درباره اینکه آیا برد خیره‌کننده 9 بر صفر ممکن است موجب غرور سپاهان شود، توضیح جالبی داد:« دیدید بعد از 10 نفره شدن تیم آلیماق ما تعداد حملاتمان را بیشتر کردیم و سرمربی هم تعویض‌های هجومی انجام داد. این نشان می‌دهد ما به دنبال ثبت یک برد بزرگ بودیم. مغرور نشدیم و با همه وجود کار کردیم. اعتقاد دارم تیمی که دنبال موفقیت باشد هیچ وقت مغرور نمی‌شود. چنین روحیه در بازیکنان ما وجود ندارد و تلاش می‌کنیم هم در ادامه بازی‌های لیگ برتر و هم در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج ممکن را بگیریم. باید طوری حرکت کنیم که در عربستان نیز امتیاز کامل را از رقیبمان بگیریم و به شرایط تیم در جدول مسابفات سر و سامان ببخشیم».

*شب خاص اصفهان

دانشگر از هواداران اصفهانی هم تشکر کرده است:« دست همگی درد نکند که از اصفهان به تهران آمدند تا ما را تشویق کنند. در هوای سرد ساعت‌ها ایستادند و ما را تشویق کردند. از خانم‌ها و آقایانی که در ورزشگاه بودند، ممنونم. البته ما هم شب خاصی را برای آن‌ها رقم زدیم و برد بزرگی را به آن‌ها تقدیم کردیم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.