مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از ادامه کار تیم بازرسی شبانه و برخورد قاطع تعزیرات بر تخلفات بازار شب خبر داد.

تخلفات شبانه در بازار همدان/تعزیرات برای ۱۴۳ واحد صنفی پرونده تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، مرضیه یونسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فعالیت بازار و کسبه در اکثر ساعت شبانه روز، بخش قابل توجهی از تخلف‌های انجام شده و سازمان یافته در زمان بعد ازظهرها، پاسی از شب و خارج از ساعت اداری انجام می‌شود.

یونسی بیان کرد: این اداره ظرف سه ماه گذشته با طرحی ابتکاری با تشکیل تیم بازرسی مشترک شبانه به بازرسی از واحدهای تولیدی، خدماتی و عرضه کالا پرداخت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد: در این طرح از ۲۳۴ واحد عرضه کالای اساسی، رستوران‌ها و کشتارگاه مرغ بازرسی انجام گرفت و برای ۱۴۳ واحد، پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات ارسال شد.

یونسی با اشاره به طرح نظارتی ویژه یلدا نیز اعلام کرد: در این طرح ۳۷۴بازرسی انجام که ۱۵۳واحد صنفی دارای تخلف شناسایی شد که بیشترین تخلف‌ها مربوط به درج نکردن قیمت،گران فروشی،کم فروشی،فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و عرضه خارج ازشبکه بوده است.

وی افزود: در طرح نظارتی یلدا مقدار ۳۲۸ کیلوگرم گوشت قرمز،۱۰۷کیلوگرم شکلات،۱۰۰کیلوگرم خامه قنادی،۳۰بسته قهوه و نسکافه،۲۶کیلوگرم مرغ و ماهی،۲۵کیلوگرم انواع ترشی تاریخ مصرف گذشته وتعداد۲۰کیسه آرد خارج از شبکه کشف شد.

 وی بیان کرد: طرح بازرسی شبانه با همکاری روسای شعب و بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و دامپزشکی ادامه دارد ضمن اینکه مردم شریف استان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی می‌توانند گزارش شکایت خود را در سامانه شکایات Tazirat۱۳۵.ir ثبت نمایند تا با قید فوریت به تخلف اعلامی رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام لطفا یه سری به مغازه های نامیله در ملایر بزنید