نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور یمن جمعه شب گفت که فلسطین باید از اشغال صهیونیست‌ها آزاد شود.

یمن: فلسطین باید از اشغال صهیونیست‌ها آزاد شود

به گزارش قدس آنلاین، عبدالعزیز بن حبتور تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم غزه را محکوم و تاکید کرد که همه امت اسلامی باید از مردم در غزه و فلسطین اشغالی حمایت و با آنها ابراز همبستگی کنند.

وی افزود: بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله تصمیم تاریخی خود را برای هدف قرار دادن همه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های خارجی که به سمت بنادر این رژیم در حرکت هستند، از منظر دینی، ملی و انسانی گرفت.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور یمن اضافه کرد: این اقدام رهبری برای بیدار کردن وجدان عربی، انسانی و اسلامی درست بود؛ زیرا دشمن جنایتکار صهیونیستی تا این لحظه بیش از ۲۲ هزار نفر را شهید و بیش از ۵۵ هزار نفر را در غزه زخمی کرده است.

بن حبتور در ادامه درباره حاکمان عرب نیز، گفت: هیچ خیری در این رهبران نه برای آنها، نه برای مردم آنها و نه برای کل امت اسلامی وجود ندارد و بنابراین فقط ملت‌های آزاده جهان عرب و اسلام هستند که در کنار فلسطین و غزه ایستادند.

وی افزود: فلسطین باید از اشغال رژیم کثیف صهیونیستی که ۷۵ سال است در این سرزمین پراکنده شده است، رها شود و فلسطین انشاءالله با عزم و اراده مردان، آزاد و سربلند خواهد شد.

شهرهای مختلف یمن روز جمعه صحنه تظاهرات گسترده در حمایت از مردم غزه بود.

یمنی‌ها از ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان خواستند که با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات به فشارهای خود علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن ادامه دهند.

آن‌ها همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که کالاهای صهیونیستی و آمریکایی را تحریم‌ کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.