شرایط سیلوا و لوکادیا مشابه است و طبق قوانین چنانچه این دو بازیکن در فصل جاری به تیم جدیدی ملحق شوند، دیگر نمی‌توانند مطالبه دستمزد خود را از باشگاه‌های سابقشان کنند وبه همین دلیل هم هست که هر دو باشگاه بنا دارند این دو بازیکن را به خدمت بگیرند.

هدف مشترک سرخابی‌ها از جذب لوکادیا و سیلوا

به گزارش قدس آنلاین، لوکادیا از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و فیفا حکم داده که باشگاه پرسپولیس ۳۴۲ هزار دلار به حساب این بازیکن واریز کند. باشگاه پرسپولیس فرجام خواهی کرده تا زمان طی شود وبتواند این مبلغ را جفت و جور کند. اما حالا صحبت از بازگشت لوکادیا به باشگاه پرسپولیس است و چنانچه این بازیکن دوباره در ترکیب پرسپولیس بازی کند، شکایت پاک شده و باشگاه پرسپولیس باید دستمزد این بازیکن برای نیم فصل دوم را پرداخت کند.

اینکه پرسپولیس چه میزان دستمزد برای این بازیکن در نظر گرفته روشن نیست اما مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن هلندی ادامه دارد تا شاید او را راضی به بازگشت کند. پرسپولیس از بازگشت لوکادیا سود مالی خواهد کرد، به این دلیل که همان مبلغی که قرار است به عنوان غرامت به لوکادیا پرداخت کند را به عنوان دستمزد در نیم فصل دوم به این بازیکن خواهد داد تا دست‌کم بابت پولی که می‌دهد از بازیکن خود استفاده کند.اگر سرخ‌ها در روزهای آتی لوکادیا را راضی کنند سود خواهند کرد. در عین حال نیز باشگاه استقلال همین هدف را در سر دارد. ماجرای بازگرداندن سیلوا به استقلال نیز همین اهداف را دنبال می‌کند و آبی‌ها نیز در نظر دارند با بازگرداندن این مدافع برزیلی مبلغ قابل توجهی سود کنند.

سیلوا نیز از استقلال شکایت کرده و فیفا حکم ۸۵۰ هزار دلاری داده است. باشگاه استقلال نیز فرجام خواهی کرده تا زمان بگذرد اما درنهایت ملزم به پرداخت بدهی این مدافع برزیلی است اما چنانچه او نیز به جمع آبی‌ها ملحق شود، باشگاه استقلال فقط دستمزد این مدافع را برای نیم فصل دوم پرداخت خواهد کرد و باقی پولی که می‌ماند دیگر به این بازیکن پرداخت نخواهد شد.

شرایط سیلوا و لوکادیا مشابه است و طبق قوانین چنانچه این دو بازیکن در فصل جاری به تیم جدیدی ملحق شوند، دیگر نمی‌توانند مطالبه دستمزد خود را از باشگاه‌های سابقشان کنند وبه همین دلیل هم هست که هر دو باشگاه بنا دارند این دو بازیکن را به خدمت بگیرند تا دست کم بابت پولی که قرار است به این دو بدهند از آن‌ها بازی بگیرند.

گفته شده سیلوا آخر هفته به تهران خواهد آمد تا قرارداد جدید منعقد کند. اما درباره زمان بازگشت لوکادیا اطلاعات جدیدی در دست نیست و باید دید در نهایت ماجرای این دو بازیکن که با اهداف مشترک مدیران سرخابی قرار است به ایران بیایند، چه خواهد شد. آیا استقلال و پرسپولیس می‌توانند با جذب سیلوا و لوکادیا خود را از ضررهای مالی مصون نگه دارند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.