مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: چهار قرآن‌آموز از موسسات قرآن و عترت این استان موفق به کسب رتبه‌های اول یا دوم رشته‌های چهلمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شدند.

۴ قرآن‌آموز مشهدی رتبه‌های برتر مسابقات بین‌المللی قرآن را کسب کردند

به گزارش قدس خراسان، حمید صمدی اظهار کرد: چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، از ۲۶ بهمن ماه تا دوم اسفندماه با حضور ۹۹ قاری راه‌یافته ( از کودک تا بزرگسال) به این دوره از مسابقات از ۴۴ کشور جهان به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه قاریان مشهدی دست پر از این مسابقات برگشتند، اظهار کرد: «هادی اسفیدانی» از موسسه قرآن و عترت انوار المصطفی العالمیه مشهد در رشته قرائت تحقیق، رتبه نخست را بدست آورد، «رویا فضایلی» در رشته حفظ کل قرآن کریم رتبه نخست و «اسما فلکی» در رشته قرائت ترتیل در حوزه دانش‌آموزی رتبه نخست این دوره از مسابقات را بدست آوردند که هر دو از قرآن آموزان موسسه حدیث نور رضوان بودند.

وی ادامه داد: «ریحانه مقدس» از قرآن آموزان افغانستانی موسسه حدیث نور رضوان مشهد نیز در این دوره از مسابقات رتبه دوم رشته قرائت ترتیل در حوزه دانش آموزی را کسب کرد.

صمدی همچنین از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی همزمان با ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۸ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.