۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 968749

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر نقش نخبگانی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایجاد امید و تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات، تاکید کرد.

مردم به کارکنان نظام سلامت اعتماد دارند

«بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری ملت را مصداق عمل صالح و یک معروف در راستای تقویت نظام عنوان و تصریح کرد: شرکت و توصیه به حضور در میدان انتخابات یک تکلیف است و صاحبان تریبون و رسانه‌ها مکلّف به تبلیغ و دعوت به حضور در انتخابات هستند. 

وی افزود: شرایط کنونی کشورمان متفاوت بوده و ابرقدرت‌ها بر رسانه و افکار عمومی تسلط دارند و به رسانه‌ها جهت می‌دهند؛ ابرقدرت‌ها به دنبال دلسرد کردن و ناامید کردن مردم هستند. 

رحیمی با بیان اینکه در طول تاریخ چند هزارساله ایران، برای نخستین بار نظامی شکل گرفته که دارای استقلال است و انتخابات یکی از مظاهر این استقلال است، تصریح کرد: تلاش دشمن بر این است که با وارد کردن شبهه، اخبار جعلی و دروغ‌های متعدد، این انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد و مردم را ناامید کند. 

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ستون مشارکت سیاسی مردم و نماد همبستگی ملی است، تبیین کرد: در وزارت بهداشت، نسبت به مقوله انتخابات باید نگاه عالمانه و فراجناحی وجود داشته باشد تا بتوانیم با آن‌هایی که مردم را برای‌عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند، مقابله کنیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با بیان اینکه سرمایه‌های علمی وزارت بهداشت در امر روشنگری توانمند بوده و می‌توانند جریان اصلی مشارکت حداکثری را تقویت کنند، ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند به عنوان یک پشتوانه ملی برای کشور و نظام باشد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. 

وی با اشاره به اینکه مردم به کارکنان نظام سلامت اعتماد دارند، تصریح کرد: مشارکت کارکنان نظام سلامت در انتخابات به موجب اعتماد مردم به آنان چشمگیر خواهد بود. 

رحیمی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع امیدآفرینی و کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است، گفت: مهم‌ترین بخشی که می‌تواند به امیدآفرینی کمک کند، حوزه سلامت است. نقش نخبگانی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایجاد امید و استفاده از جهاد تبیین در جذب حداکثری، یکی از راهکارهایی است که می‌تواند مردم را پای صندوق رای بیاورد و مشارکت را گسترش دهد. 

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات پایان امسال، تأکید کرد: وزارت بهداشت دخالتی در امور مربوط به نامزدها و در حمایت و یا ایجاد محدودیت برای آنان نخواهد داشت، اما درعین حال تمام امکانات خود را برای تحقق ۴ اصل مورد انتظار رهبر انقلاب به کار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.