۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر: 990028

محفل قرآنی به مناسبت ایام زیارتی امام رضا(ع) و بزرگداشت شهید خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و شهدای خدمت به همراه تجلیل از ۶۰ جهادگر قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

۶۰ جهادگر قرآنی در مشهد تجلیل شدند

به گزارش قدس خراسان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم گفت:امروز از رییس جمهور شهیدی تقدیر می‌شود که مروج فرهنگ قرآنی بود و افتخار می کنیم او پرچم قرآن را در سازمان ملل به اهتزاز در آورد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی مطلق با اشاره به اینکه براساس روایات دینی، منزلی که در آن تلاوت قرآن کریم نباشد، جلوه های نور الهی در آن نیست، افزود: فعالیتهای فرهنگی دانشگاه آزاد خراسان رضوی نیز باید بر این اساس برنامه ریزی شود و امید است موضوع فرزند آوری و جوانی جمعیت که از اوامر مورد تاکید رهبر انقلاب است نیز مورد توجه اهالی این دانشگاه نیز قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز با گرامیداشت یاد شهدای خدمت گفت: این شهدا از رهروان، پیروان و حافظان قرآن بودند و عشق و علاقه آنها به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت در رفتار آنان موج می‌زد و سعی داشتند تا باورهای فرهنگ قرآنی و رضوی را در جامعه ترویج کنند.

محسن مرادی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی از روحیه جهادی برخوردار بود و به همین دلیل محبوب قلب های مردم ایران شد، افزود: او مسوولیت پذیر بود و برای رضای خداوند قدم بر می‌داشت و به همین دلیل خدا نیز محبت او را در دل مردم کشورمان و سایر آزادگان جهان قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.