۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 992059

دولت محلی کربلا تمامی مقدمات امنیتی و خدماتی خود را برای مراسم میلیونی امام حسین (ع) در روز عرفات به پایان رسانده است.

آمادگی کربلای معلی برای مراسم روز عرفه

به نقل از الفرات نیوز، «توفیق غالب» مدیر رسانه و ارتباطات دولتی استانداری گفت: دولت محلی تمام آمادگی های امنیتی و خدماتی خود را برای استقبال و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در روز عرفات به پایان رسانده است. وی درباره مسایل مربوط به بهداشت و درمان افزود: جاده‌های بیرونی و داخلی با گروه‌های بهداشتی و ایستگاه‌های درمانی تجهیز شده است، علاوه براین، آمبولانس ها در مسیر زائران آستان‌های مقدس حسینی و عباسی(ع) استقرار یافتند و اورژانس بیمارستان های دولتی و خصوصی برای پذیرفتن بیشترین تعداد بیماران مجهز شدند.

غالب ادامه ادامه داد: تیم‌های سیار پزشکی به نام «تیم های واکنش سریع» نیز در شهر کربلا  برای ارایه خدمات پزشکی در موارد اورژانسی مستقر خواهند شد. علاوه برای این، پنج میدان برای جایجایی مسافران و تسهیل در تردد خودروها در این شهر آماده شدند.

«علی عبداللطیف» مدیر شعبه توزیع مشتقات نفتی در استان کربلا گفت: یک برنامه عملی اولیه برای ارائه خدمات به میلیون‌ها زائر و ورود شان کربلا در طول مراسم عرفه و عید قربان و عید غدیر خم تدوین شده است و همه ورودی ها به صورت شبانه روزی برای ارایه خدمات آماده سازی شدند.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.