جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم به ۲۳ فقره موبایل قاپی شبانه در حاشیه بلوار «وکیل آباد» مشهد با هوشیاری و سرعت عمل ماموران کلانتری « شهرک فراجا» دستگیر شد.

متهم به ۲۳ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش موبایل قاپی سریالی در حاشیه بلوار وکیل آباد توسط راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اضافه کرد: یکی از تیم های نامحسوس کلانتری شهرک فراجا، متهم را در بلوار وکیل آباد در حال پرسه زنی مشاهده و در اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از متهم یک قبضه قمه، یک عدد اسپری فلفل و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه که نیم ساعت قبل از مردی جوان در همان محدوده سرقت شده بود، کشف شد.

نگهبان اظهار کرد: متهم ۲۵ ساله در مواجهه با مستندات به ۲۳ فقره قاپ زنی تلفن همراه شهروندان در حاشیه بلوار وکیل آباد و خیابان های همان محدوده اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضایی برای کشف دیگر جرایم احتمالی و شناسایی افراد مالخر به اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.