رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان فقط با شلیک یک پهپاد موفق شد ۲۰۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست را در «عکا» و «هکریوت» دچار هراس و وحشت کند.

یک پهپاد حزب الله ۲۰۰ هزار صهیونیست را دچار وحشت کرد

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان شب گذشته یک پهپاد به سمت مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرد و موفق شد ۲۰۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست را در «عکا» و «هکریوت» دچار ترس و هراس کند.

این رسانه‌ها افزودند وقتی پهپادهای حزب الله از خط مرزی عبور می کنند، از موشک خطرناک‌تر می شوند زیرا دقیقا به هر کجا که بخواهند اصلت می‌کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند نتانیاهو، گالانت و هالیوی در حالی درگیر مسائل مربوط به غزه هستند که شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال و جنوب تبدیل به خرابه شده‌اند.

این رسانه‌ها در ادامه اعتراف کردند که رژیم صهیونیستی در خطرناک‌ترین دوران شکست سیاسی و نظامی از زمان تأسیس این رژیم به دلیل اهمال‌کاری در مجازات مجرمان و محاکمه آنها به سر می‌برد.

گفتنی است که شب گذشته سه وزیر کابینه اضطراری رژیم صهیونیستی یعنی بنی گانتس و آیزنکوت که عضو شورای جنگ بودند و همچنین هیلی تروپر عضو حزب گانتس استعفا دادند. سرتیپ آوی روزنفیلد فرمانده لشکر غزه هم قبل از آنها به خاطر شکست ۷ اکتبر استعفا داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.