به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلیمو، در پی تماسها و سوالات مکرر به اطلاع مردم و مخاطبان شبکه نمایش خانگی میرساند که پلتفرمی به نام «فیلیمیوم» که با قصد و نیت قبلی و کاملا آگاهانه از برند «فیلیمو» سوءاستفاده کرده و میکند، هیچ ارتباطی با برند و پلفترم «فیلیمو» ندارد.
تأسفانگیز اینکه «ساترا» با بیتعهدی و بیتجربگی محض به این شرکت مجوز رسمی و کتبی فعالیت داده و کاملا غیر مسئولانه، در پاسخ به شکایات و تماسهای مردمی و گزارشهای مکتوب ما، با بیتفاوتی از کنار آن گذشته و فیلیمو و فیلیمیوم را مشابه و گمراه کننده نمیداند!
تاکنون بیش از ۳۰ هزار تماس با مرکز تماس فیلیمو مبنی بر گمراهی در پرداخت و اشتباه در تمایز برند فیلیمو و فیلیمیوم ثبت شده و حتما چندین برابر، کاربران مورد سوءاستفاده قرار گرفتهاند و نهاد رگولاتور شجاعت پذیرفتن خطای خود در اعطای مجوز و جلوگیری از تضییع حقوق چند ده هزار کاربر معترض را ندارد.
از شما مردم و مخاطبان فیلیمو میخواهیم که هوشیار باشید و فریب تخفیفهای ۸۴ درصدی این شرکت خطاکار در پیامکها یا تبلیغات دیجیتال را نخورید.
همچنان متأسفیم که در این شرایط، با وجود پیگیری حقوقی در مراجع ذیصلاح -به دلیل زمانبر بودن برای نیل به نتیجه- کاری بیش از اطلاعرسانی از دست فیلیمو برنمیآید.
جوابیه ساترا درباره اطلاعیه فیلیمو:
یک ترفند تبلیغاتی جدید و جلب توجه مخاطبان بی پناه / سکوی قانونگریزی که اینبار طرفدار قانون شد
نظر شما