مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت آینده به معیشت و امنیت شغلی خبرنگاران توجه ویژه داشته باشد.

دولت چهاردهم به معیشت خبرنگاران توجه کند

عباس محمدیان با حضور در شعبه اخذ رای موسسه فرهنگی قدس در تریبون انتخاباتی قدس عنوان کرد: به عنوان کسی که چندین سال در عرصه رسانه فعالیت داشتم انتظارمان این هست که دولت جدید به یاری خدا تعامل سازنده و تاثیرگذاری را با جریان رسانه‌ای کشور داشته باشد.

وی افزود: دولت جدید در برنامه‌هایی که دارد توجه ویژه‌ای به معیشت خبرنگارها و امنیت شغلی آن‌ها داشته باشد، زیرا شرایط حال حاضر خبرنگاران ما با خبرنگاری حرفه‌ای رسانه‌ای دنیا فاصله دارد و امیدواریم این عقب افتادگی  با رویکرد جدید دولت انقلابی محقق بشود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قطعاً رسانه‌هایی که سبقه طولانی در بخش‌های مختلفی دارند امروز تجارب خوبی دارند و  رسانه را می‌توان بازوی پیشبرنده‌ای برای اقدامات دولت در افق‌های دور دید.

محمدیان تصریح کرد: اولویت اول مشهد جایگاه این شهر در سطح ملی است و لازم است در دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به بودجه ملی زیارت شود و اولویت دوم مشهد حاشیه شهر است که در حاشیه نشینی رتبه نخست کشور را دارد و دولت جدید باید برنامه‌های ویژه‌ای را برای حاشیه کلان شهر مشهد، ردیف اعتبار و بودجه خاصی را داشته باشد تا ارتقای ویژه‌ای را داشته باشیم تا مشهد به عنوان نماد و الگوی فرهنگی در سطح کشور شناخته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.