مدیرعامل شرکت آبادگران ایران گفت: فاصله کم آرا نامزدهای انتخاباتی آوردگاه جدید برای تمرین مردم‌سالاری دینی است.

انتخابات با اختلاف رای کم، آوردگاه جدید مردم‌سالاری دینی

مصطفی شریف با حضور در شعبه اخذ رای موسسه فرهنگی قدس در تریبون انتخاباتی قدس ضمن تبریک جشن انتخابات و جشن مردم سالاری دینی عنوان کرد:علی رغم اینکه بعضی ها ما را متهم می کنند به اینکه در انتخابات مردم سالاری حاکم نیست اما این روزها که طرفداران کاندیدها همه تلاش خود را می کنند تا همه گزینه شأن رای بیاورد فرصت خوبی است که به خودشان یاد آوری کنیم به دلیل نا مشخص بودن نتایج همه در حال تلاش هستند تا گزینه آن ها رای بیاورد.

وی افزود: این انتخابات آوردگاه جدید برای تمرین مردم سالاری دینی است و ما همه به نتیجه انتخابات احترام می گذاریم و آن را می پذیریم.

مدیرعامل شرکت آبادگران ایران بورس را یکی از مهمترین دغدغه های مردم دانست و گفت: حوزه بورس و ساماندهی بورس با طرح بیمه سهامدار یک راه حل برای اعتماد مردم برای سرمایه گذاری در بورس است و باید یادآوری شفافیت تراکنش های بورسی می تواند به کنترل سازمان بورس و آنچه در روی تابلو بورس اتفاق میافتد کمک کند و این به نفع سهامدار خرد برای جلوگیری از سفته بازی است.

شریف تعیین تکلیف شرکت های دولتی و نیمه دولتی به ویژه شرکت های زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و توضیح داد: غریب به ۷۰۰شرکت وجود دارند که سازمان تامین اجتماعی در آن ها سهامدار عمده یا خرد است و به نظر می رسد استراتژی حرکت به سمت سبد گردانی به جای بنگاه داری بسیار هوشمندانه تر است.
وی در پایان گفت: استراتژی خروج از این شرکت ها به نحوه ای که این شرکت ها وارد سازمان بورس شوند و سهام سازمان تامین اجتماعی ‌روی تابلو بورس به صورت پلکانی به مردم عرضه شود هم منافع سازمان و بازنشستگان را تامین می کندو هم عمق سازمان بورس را بالا می برد و هم اینکه تمام مردم به میزان سرمایه ای که دارند می توانند در این خصوصی سازی مشارکت داشته باشند و از آن بهره ببرند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.