رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی در نهایت مرداد یا شهریور برگزار می‌شود.

زمان فراخوان جذب اعضای هیئت علمی اعلام شد

روح‌الله سهرابی درخصوص برگزاری زمان فراخوان جذب اعضای هیئت علمی طی سال ۱۴۰۳ و اینکه برگزاری این فراخوان با تاخیر مواجه شده است، گفت: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تاخیری نداشته است و معمولا هر سال طی دو نوبت شهریور و بهمن برگزار می‌شود، اما مقدماتی دارد و اکنون نیز آماده است و منتظر  هماهنگی با سازمان اداری استخدامی هستیم.

وی افزود: در نهایت امیدواریم مرداد یا شهریور فراخوان جذب اعضای هیئت علمی برگزار شود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برگزاری فراخوان جذب اعضای هیئت علمی مشکلی نداشته و در این دوره ملاحظاتی برای تعیین سهمیه مطلوب برای هیئت علمی در هر کد رشته محل لحاظ شده است. در این فرایند درخواست بارگذاری اطلاعات مورد نیاز توسط دانشگاه‌ها تا اواخر خرداد به طول انجامید. پس از آن بررسی اعتبار اطلاعات وارد شده و اعمال ملاحظاتی چون داشتن رشته، نسبت‌های استاد به دانشجو، نرخ بازنشستگی اساتید، برنامه راهبردی دانشگاه و آمایش آموزش عالی در دو هفته اخیر انجام گرفته است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: جذب اعضای هیئت علمی منطبق با آمایش آموزش عالی اعمال شده و همچنین هماهنگی بحث سهمیه‌ها با سازمان اداری استخدامی کشور را داریم که باید نهایی شود، با همه اینها امیدواریم فراخوان جذب دیرتر از سال گذشته برگزار نشود.

سهرابی تاکید کرد: از طرف مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار انجام شدنی بوده و ان شاالله فرایند اعلام و اجرای فراخوان با هماهنگی سایر واحدها و سازمان‌های مرتبط صورت خواهد پذیرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.