وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان تاکنون ۴۶۶ نفر به شهادت رسیده‌اند.

شهادت ۴۶۶ نفر از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به لبنان

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را منتشر کرد.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی وزارت بهداشت لبنان از آغاز درگیری مرزی میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی در هشتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۴۶۶ نفر در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این وزارت بهداشت لبنان تاکید کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان زخمی‌شدن ۱۴۳۸ نفر را در پی داشته است.

گفتنی است با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم‌کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است و رژیم صهیونیستی نیز هرروز بخش‌هایی از خاک لبنان را هدف قرار می‌دهد.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.