سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در آستانه فینال یورو ۲۰۲۴ برابر اسپانیا گفت: بدون شک بازی سختی داریم اما می‌خواهیم با جام به خانه بازگردیم و بازیکنان من شایسته این افتخار هستند.

ساوتگیت: با جام می‌گردیم/ اعتبار فوتبال انگلیس را به رخ می‌کشیم

به گزارش قدس آنلاین، گرت ساوتگیت در آستانه دیدار مهم و حساس تیمش برابر اسپانیا در فینال جام‌ ملت‌های اروپا اظهار کرد: در شروع این جام آنطور که باید و شاید نتوانستیم از ظرفیت‌های خود بهره ببریم اما در بازی‌های بعدی به مراتب بهتر بودیم و عملکرد خوبی نشان دادیم.

وی ادامه داد: اگر الان اینجا و همراه بازیکنان نبودم، از خانه تیم ملی کشورم را حمایت می‌کردم و دوست داشتم آنها موفق شوند. ما با انعطاف‌پذیری که از خودمان نشان دادیم تا این مرحله بالا آمدیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. تیم انگلیس در آستانه یک تاریخ‌سازی است و این در شرایطی رقم می‌خورد که قبل از شروع مسابقات خیلی‌ها به ما اعتماد و اطمینان نداشتند!

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: زمان زیادی برای مرور بازی‌ها داریم اما در حال حاضر روی بازی فینال متمرکز هستیم. بدون شک بازی با اسپانیا که تیمی خوب و هماهنگ است، برای ما چالش خواهد بود و تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط برابر آنها به میدان برویم.

ساوتگیت: با جام می‌گردیم/ اعتبار فوتبال انگلیس را به رخ می‌کشیم

ساوتگیت با اشاره به اینکه تیم ملی انگلیس تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در یورو نشده است، اضافه کرد: همه ما به دنبال آن هستیم تا شادی را به مردم کشورمان هدیه داده و با جام به خانه بازگردیم. بازیکنان من شایسته این افتخار هستند و می‌خواهیم با برتری در فینال، اعتبار فوتبال انگلیس را به دنیا نشان بدهیم.

فینال یورو ۲۰۲۴ فرداشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم‌های انگلیس و اسپانیا برای فتح جام رو در روی هم صف‌آرایی خواهند کرد. انگلیس تاکنون موفق به کسب جام نشده اما اسپانیا با ۲ قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ پرافتخارترین تیم یورو در قرن جدید است هر چند ماتادورها در تاریخ یورو، هرگز موفق به شکست انگلیس نشده‌اند و باید دید در بازی فردا چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.