وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ‌گذاری برای پروازهای اربعین به صورت رفت و برگشت خواهد بود و با هرشرکتی که رعایت نکند، برخورد خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی: پروازهای رفت و برگشت اربعین نرخ‌گذاری می‌شود

به‌گزارش قدس آنلاین، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه نقشه راه توسعه فناوری وزارت راه و شهرسازی است که با ۳۲ راهبد و ۱۰۵ سیاست به زیر مجموعه ابلاغ شده و امیدواریم  نقشه راه خوبی برای فناورتر اداره شدن این دستگاه عظیم مهم و راهبردی  بیانجامد. 

وی افزود: طرح توسعه ترمینال فرودگاه های ایلام و رامسر انجام  و آماده بهره برداری است و ظرف دو هفته آینده به مدار خدمت رسانی اضافه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با بین المللی شدن این فرودگاه  طرح توسعه‌ ترمینال  می‌تواند در حوزه توریستی شدن این منطقه بسیار حائز اهیمت باشد.

بذرپاش افزود: ترمینال بعدی که تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می رسد ترمینال فرودگاه ایلام است که در سایر بخش های حمل ونقلی می تواند زمینه ساز تقویت این بخش شود.

وی بیان کرد: در پی حکم دیوان عدالت اداری، بازار بلیت هواپیما بهم ریخت و پس از تایید این حکم ما موضوع را با سرپرست ریاست‌جمهوری  اعلام کردیم که در سران قوا مطرح کند چراکه بعد از تایید حکم در دیوان عدالت اداری بازار بلیت هواپیما بهم ریخت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای سفرهای هوایی اربعین امسال یک نرخ‌گذاری خواهیم داشت و هر شرکت هواپیمایی که در این بخش همکاری لازم را نداشته باشند اجازه پرواز نمی‌دهیم. 

بذرپاش گفت: برای پروازهای اربعین به صورت رفت و برگشت نرخ‌گذاری خواهیم داشت و به مسافران هم توصیه می کنیم که به صورت رفت وبرگشت بلیت تهیه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.