طی روزهای گذشته گرمای بی سابقه هوا سبب تعطیلی یا تغییر ساعت کاری ادارات در برخی استان‌ها شده است، موضوعی که برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته بعد هم ادامه دارد.

تغییر ساعت کار برخی استان‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه

 به دنبال گرمای بی‌سابقه این روزها، برخی استان‌ها اقدام به تغییر ساعت کار ادارات می‌دهند یا به‌طور کامل اعلام تعطیلی می‌کنند.

فارس

با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تأیید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

همدان

پیرو مصوبه کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق و همچنین با موافقت استاندار همدان، تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک های استان از روز شنبه ۶ مرداد تا پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز و با دو ساعت تعجیل در پایان کار، رأس ساعت یازده تعطیل شوند.

آذربایجان غربی:

ساعات کار دستگاه های اجرایی، سازمان ها، موسسات، نهادهای عمومی غیردولتی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت های بیمه ای و دانشگاه های سراسر استان در تاریخ های ۶ و۷ و ۸ مرداد  از ۶ صبح تا ۱۱ ظهر خواهد بود.

خراسان شمالی

مطابق تصمیمات گرفته شده برای کاهش مصرف برق، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش یافت. بر این اساس، ساعت کاری ادارات خراسان شمالی در روزهای شنبه و یکشنبه از ۶ تا ۱۱ خواهد بود.

استان مرکزی

ساعت پایان کار تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۱ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.