خبر فوری

معاون وزیر و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت و بیان داشت: شهادت هنر مردان خداست.

پیام تسلیت دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران در پی شهادت اسماعیل هنیه

در متن پیام علی‌اکبر متکان آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون...


مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند...

 

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین، عاشقانه به دیدار معبود شتافتند.

برادر مجاهد اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس که چندی پیش بارها در معرض شهادت قرار گرفت و این‌بار دستان ناپاک رژیم غاصب صهیونیستی، خون پاک و شریف این مجاهد نستوه که عمری را در راه مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم اشغالگر اسرائیل و در راه آزادی و سربلندی قدس شریف و رهایی ملت آزاده و مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران سپری کرد، بر زمین ریخت که این خود عروجی است ملکوتی که در زمان جاودانه می‌شود؛ همان‌گونه که چندی پیش شهادت مظلومانه خانواده این مجاهد شریف خونی تازه در رگ‌های جنبش مقاومت فلسطین دمید، امروز نیز به فضل الهی این نبرد حق علیه باطل با آرمانی بس والاتر ادامه خواهد یافت.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خواهران و برادران فلسطینی، به نمایندگی از کمیسیون ملی یونسکو- ایران این فقدان بزرگ را به ساحت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه مسلمانان و آزادگان جهان، تسلیت می‌گویم و قویا بر این باورم که شهادت، انتخابی است آگاهانه و در راه هدفی مقدس که به تعبیر پیامبر (ص) شریف ترین و بالاترین نوع مرگ است که درخت زندگی عزتمندانه را بارور می سازد. بی‌تردید این شهادت پیوندی عمیق‌تر و ناگسستنی میان دو ملت ایران و فلسطین را رقم خواهد زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.